Posledično je zasnovan tako, da vozniku omogoča visoko raven udobja. Vzmetenje ima pnevmatsko, zato je kos tudi slabši vozni podlagi. V preteklosti je bilo ugotovljenih nekaj težav z elektroniko, predvsem potovalnega računalnika, ki je kazal, da je še dovolj goriva za 40 prevoženih kilometrov, nato pa je vozilo zaradi prazne posode za gorivo obstalo na cesti. V nekaterih državah predelanega actrosa uporabljajo tudi v vojaške namene.

12–16 l je bila prostornina motorjev prve generacije actrosa, njihova moč pa od 313 do 571 konjev (230 do 420 kW). Motorji so ustrezali okoljskima normama euro2 in euro3.

1997. leta je žirija novinarjev iz 24 držav actrosa prvič razglasila za tovornjak leta, naslov je kasneje osvojil še v letih 2004, 2009 in 2012.

»Actros 1 je močnejši od tovornjakov, ki jih sicer uporabljam. Vožnja z njim je pravi užitek, sploh nekateri varnostni sistemi delujejo impresivno. V moji floti je zdaj že 60 tovornjakov, z najnovejšim pa sem opravil tudi krstno 2000 kilometrov dolgo pot od Valencie do doma v Angliji. Tovornjak je udoben, za nameček ima neverjetno zalogo moči,« pravi Paul Jackson o izkušnji vožnje.

Oblikovalci in inženirji z roko v roki

Actros je bil prvi tovornjak Mercedes-Benza, pri razvoju katerega so sodelovali oblikovalci in inženirji aerodinamike. Tudi zato je imel v primerjavi s predhodnikom, modelom SK, za 17 odstotkov manjši upor zraka. Po 15 letih proizvodnje in 700.000 izdelanih enotah je actros prve generacije dobil naslednika. Pri razvoju so vozilo kar 2600 ur testirali v vetrovnem tunelu in na cestah širom po svetu prevozili več kot 20 milijonov testnih kilometrov. Actros je postavil nov rekord na sedemdnevni poti, dolgi 10.000 kilometrov, med Rotterdamom in Szczecinom, ugotovili so tudi, da je od 4,5 do 7,6 odstotka varčnejši od predhodnika.

250 t lahko prepelje vlačilec actros SLT, razvit za transport težkih in velikih tovorov, ki ima prenos moči speljan na vsa kolesa. Vozniku je v pomoč samodejni menjalnik powershift 3 s 16 stopnjami prenosa.

750.000 km je najkrajša življenjska doba motorja v actrosu, različici OM 470 in OM 471 lahko zdržita vse do 1,2 milijona kilometrov.

2,13 m je stojna višina v kabini, vozniku je za počitek namenjena vzmetnica iz hladne pene s sedmimi predeli. Za zatemnitev prostora je na voljo zavesa.

625 KM oziroma 460 kW premore najzmogljivejši 15,6-litrski motor v različici OM 473 LA, ki ustreza okoljski normi euro6. Kupcem je sicer na voljo 18 stopenj moči.