Zgodovinska podlaga je za filmsko zgodbo gotovo dovolj zanimiva. Še bolj zanimivo pa je, da je film režirala Haifaa Al Mansour, prva režiserka Savdske Arabije. Njen prejšnji film, Zeleno kolo, je pod kritično-feministični drobnogled postavil odraščanje savdskih deklic, v Mary Shelley pa naturalistični prikaz življenja deklice v avtoritarnem režimu zamenja za kostumsko dramo o pisateljici iz devetnajstega stoletja. Med obema filmoma je vseeno mogoče najti povezavo: današnja Savdska Arabija se z vidika pravic žensk ne razlikuje bistveno od Evrope 19. sto

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.