Goro Osojnik, Ana Desetnica: Vsak prostor lahko spremenimo v gledališče
V teh dneh se je v Ljubljano znova naselil priljubljeni mednarodni festival uličnega gledališča Ana Desetnica. Prireditev, ki je lani praznovala dvajsetletnico, doslej pa je na več kot 200 prizoriščih po vsej Sloveniji predstavila okoli 5000 umetnic in umetnikov z vsega sveta, si je že zdavnaj pridobila sloves ene glavnih privlačnosti začetka ljubljanskega poletja in ni malo tistih zvestih obiskovalcev, ki začnejo o odhodu na dopust razmišljati šele po njenem koncu. Glavna gonilna sila festivala je že od samega začetka Goro Osojnik, veteran slovenskega uličnega teatra ter obenem dolgoletni vodja legendarnega Gledališča Ane Monro, ki pa, vsaj ko steče beseda o Ani Desetnici, nikoli ne pozabi omeniti svoje »sijajne ekipe sodelavcev«, ki se je izkazala tudi tokrat. Festival bi se moral namreč enako kot lani dogajati na Slovenski cesti, vendar se je izkazalo, da te zaradi zamude pri obnovi Gosposvetske ceste ne bo mogoče zapreti za promet. V samo nekaj dneh so morali tako poiskati novo primerno prizorišče. »Časa ni bilo prav veliko, toda prilagodljivost in iznajdljivost sta navsezadnje dve izmed glavnih potez našega festivala,« se nasmehne Osojnik. Namestili so se na prenovljenem delu Gosposvetske ceste in v bližnjem parku.
Del festivala je tudi letos tako imenovana dnevna soba, ki ste jo prvič postavili lani na Slovenski cesti. Za začetek bi vas torej vprašal: zakaj mesto potrebu...
Desetletnico je nedavno praznovala Šugla, šola v okviru Gledališča Ane Monro, kjer se lahko naučite akrobatskih in improvizacijskih spretnosti, rabe...