Wolf Parade v Kinu Šiška: Uspešna vrnitev na vsej črti
Kakor koli obrnemo, so imeli Wolf Parade srečo v nesreči in narobe. Ko je leta 2005 izšel čislani prvenec Apologies to the Queen Mary, so od vsepovsod letele pohvale z niti ne tako nepomembno opazko: praktično vsi so jih poslušali kot »nadomestek« ali podaljšek razvpitih someščanov Arcade Fire. V funkciji boljše prepoznavnosti se jim je to vsekakor obrestovalo, vendar jih tudi umetniško (za)dušilo, saj je bila zaradi tega preslišana bogata tradicija – od vesoljskih operet Davida Bowieja do pesimističnih odtenkov sintetične faze Leonarda Cohena –, ki sta jo Spencer Krug in Dan Boeckner vešče sprocesirala skozi neprilagojeno in nadvse navdahnjeno lo-fi senzibilnost. Ali, če primerjavo postavimo nazaj: Wolf Parade so zveneli precej bolj umazano in garažno v odnosu do Arcade Fire, na trenutke celo preveč predrzno za povprečno »ziheraško« uho, s čimer so si močno zožali razvajeni novomilenijski poslušalski bazen, vendar pa pridobili ekskluzivnost zlasti v trenutkih, ko so se odlično znašli oziroma odpirali v smeri moderne entropijske romantike, ne da bi se ji docela podredili.
Glasba skupine Wolf Parade je preplet progresivnega karakterja in postpankovske občutljivosti, včasih varljivo nedorečena, drugič povsem popoidno usmerjena. (Foto: Urška Boljkovac/Kino Šiška)
Njihova glasba je tako preplet progresivnega karakterja in postpankovske občutljivosti, včasih varljivo nedorečena, drugič povsem popoidno usmerjena. To je vsekakor...
Demolition Group, ena od vodilnih »underground« slovenskih skupin, bo jutri v Kinu Šiška predstavila že 14. album Pojdiva tja, ki je nastajal zadnja...