Da, raketa, v najboljšem pomenu besede. Model stinger je namreč eden od vrhuncev Kie, ki je v tem primeru delo opravila odlično. Začnimo pri videzu. Kia je s tem 4,83 metra dolgim avtomobilom sama sebi postavila pravi spomenik, saj se od nosu do zadka spogleduje z oblikami veliko bolj tradicionalnih in uveljavljenih izdelovalcev avtomobilov v segmentu velikih športnih limuzinskih kupejev. Dobro, do naziva superšportnik mu še precej manjka, a je na dobri poti, kajti detajli so taki, kot morajo biti. Če bi napisali, da je to neke vrste cenejša različica ferrarija, bi seveda pretiravali, a sem ter tja bi mu naredili celo krivico, če tega ne bi omenili. Sicer pa namen stingerja ni izzvati tako konkurenco, ampak ostati trdneje z obema nogama na realnih tleh in iz danega izvleči največ. Pri obliki jim je to vsekakor uspelo na celi črti, zgodba pa se manj poudarjeno nadaljuje v notranjosti, kjer postane svet že precej bolj »korejski«, a to ne pomeni nič slabega, le da niso šli še tistega pol koraka dlje in ponudili tudi tukaj nekaj več. Tako se voznik znajde na udobnem sedežu s pregledno armaturno ploščo in v okolju, ki ga kar poziva k dinamični vožnji. Ob tem stinger premore tudi 406-litrski prtljažnik, kar je za avtomobil tega ranga ter takega značaja več kot soliden podatek, in še na zadnjih sedežih je mogoče prepeljati kakšnega potnika, pa se ta ne bo pritoževal nad prevelikim pomanjkanjem udobja.

Med vožnjo tega avtomobila lahko voznik zgolj in samo uživa. Naravnost navdušuje samodejni menjalnik z osmimi prestavami, saj je do zadnje potankosti usklajen z motorjem v nosu avtomobila, da iz danega potegne največ. In to je veliko! 3,3-litrski bencinski turbomotor namreč zmore kar 370 konjskih moči (272 kilovatov), ki poskrbijo za to, da se svet okoli vas pri do konca pohojeni stopalki za plin spremeni v mimobežno obrobno zgodbo. Takrat namreč središče dogajanja postanejo le avtomobil in potniki v njem. In ko se zares zbudi turbopolnilnik, se zabava lahko začne. Pika na i je dejanska moč, ki jo je mogoče občutiti, saj se prenaša na podlago prek štirikolesnega pogona, zaradi česar ima stinger odličen stik s cesto in ne gre v nič tako rekoč noben kilovat. Še bolj zabavno je pri pospeševanju na, recimo, avtocesti. Do stotice stinger z mesta pospeši v vsega 4,9 sekunde, ko že mislite, da ste dosegli največ, kar avtomobil zmore, pa menjalnik prestavi v osmo prestavo in stinger še vedno »vleče« in »vleče«, tako rekoč v neskončnost – »ustavi« se šele pri končnih 270 km/h. Ob umirjeni vožnji se spremeni v udoben vsakodnevni avtomobil, ki nezahtevno opravlja svoje delo, pa še poraba goriva se takrat spusti v precej bolj umirjene vode, celo pod mejo desetih litrov. Nam je pa na testu v povprečju popil 11,5 litra bencina na 100 kilometrov..

Kia je torej na kolesa postavila avtomobil, ki po videzu in zmogljivostih, pa tudi podrobnostih in opremi, spada v razred vozil, ki so za najmanj 20.000 ali več evrov dražja. Ki nosijo naziv »prestižna«. Stinger ponuja vse to in sem ter tja še malo več za precej bolj sprejemljivo ceno slabih 65.000 evrov, ob tem pa je opremljen z vsem, kar sodobni avtomobili danes morajo imeti.