Gubenškova in Šušnjara sta za udeležbo na newyorškem tednu mode leta 2015 ustanovili blagovno znamko Susnyara, kjer sta predstavili kreacijo z naslovom Kardia, tokrat pa sta v sodelovanju s Tino Šmon priredili razstavo v East Villageu z naslovom Paradox. »Kolekcija je v bistvu to kar pove že samo ime. Je polna nasprotij in sta dva svetova združena v eni kreaciji,« je dejala Šušnjara in opozorila, da gre v bistvu za tri kolaboracije.

Razstava predstavlja lutke z oblačili blagovne znamke Susnyara, posebni mesti pa zavzemata dve instalaciji in sicer ena v sodelovanju z znamko EQUA za katero je Šušnjara oblikovala steklenice za vodo, ki so jih v Sloveniji razprodali in so za newyorško razstavo ostale le tri. Druga instalacija je postavljena v sodelovanju z znamko IQOS, kar je v elektronska naprava za kajenje.

"Tretja je skrita na eni od kreacij in gre za kozmetično torbico Nature Femina, ki smo jo oblikovali skupaj s 1000 Slovenkami in je sedaj tule v New Yorku premierno predstavljena," je dejala Šušnjara.

Prodor na ameriški trg

»Z Nino sva partnerki že četrto leto, najino sodelovanje pa se je začelo zaradi tega, ker sem pred leti živela in delala v New Yorku in vzpostavila zveze. V okviru newyorškega tedna mode 2015 sva ustvarili znamko Susnyara in se predstavili, nato pa se po nekaj letih delovanja v Sloveniji sedaj spet vrnili v New York,« je dejala pravnica Gubenškova, ki je pred leti v New Yorku delala kot manekenka in otroška vzgojiteljica za mestno upravo.

Tokratna razstava predstavlja odskočno desko za nadaljnji prodor na ameriški trg, za kar bo potrebno med drugim nekaj več investitorjev. »Prodor na ta trg ni enostaven, količine so velike in trenutno gre za odpiranje novih vrat in možnosti. Zadnja leta smo bili aktivni predvsem v slovenskem prostoru, in z novimi možnostmi ter idejami se bomo podali tudi na ameriški trg,« je dejala Gubenškova.

Modne kreacije Susnyara iz usnja, svile in plute ohranjajo pridih uporabnosti, ki črpa navdih iz subkultur 60. in 70. let prejšnjega stoletja, to je obdobja hipijev. Znamke se navdihujejo s sodobnimi in samozavestnimi ženskami in se gibajo med visoko modo ter ulico.