Poleg brezplačne različice, ki se bo financirala s predvajanjem oglasnih sporočil, bo na voljo tudi različica, za katero bo treba plačevati naročnino, a bo brez oglasov in bo dopuščala tudi prenašanje posnetkov. Dosedanja storitev pretočne glasbe Google Play Music ostaja, njeni naročniki pa bodo avtomatično prejeli tudi dražjo različico, imenovano Youtube Music Premium.

Storitev Youtube Music bo od 22. maja na voljo v ZDA, Avstraliji, na Novi Zelandiji, Mehiki in v Južni Koreji. Evropske države bodo sledile »kmalu«, je poročala nemška tiskovna agencija dpa. Naročnina na Youtube Music Premium bo, podobno kot za ostale takšne storitve, stala 9,99 dolarja. Za dodatna dva dolarja bodo uporabniki dobili še dodaten dostop do vseh video vsebin na platformi brez oglasov, kot tudi ekskluzivne vsebine.

Trenutni največji ponudnik pretočne glasbe je Spotify s 75 milijonov naročnikov in skupaj 170 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov. Drugi je Apple Music z več kot 40 milijonov uporabnikov, ki plačujejo naročnino, brezplačne različice pa proizvajalec iphonov ne ponuja.