Govoreči računalnik, ki ga je bilo v pogovoru komajda mogoče ločiti od človeka, je na začetku konference požel ogromno zanimanja. Google dela na tem, da bi njegov asistenčni program opravljal telefonske klice v imenu uporabnika. Prvi mož družbe Sundar Pichai je predvajal posnetka dveh telefonskih pogovorov, ki ju je Googlova programska oprema Assistant povsem avtomatično opravila s človekom. Pri tem se je dogovorila za termin pri frizerju in rezervirala mizo v restavraciji.

Medtem ko je pogovor s frizerskim salonom kljub nekoliko težavnejšem iskanju primernega termina potekal dokaj gladko, pa je program v restavraciji naletel na nepričakovane težave. Tako je ženska na drugi strani žice najprej napačno razumela, za koliko gostov in kateri dan gre, nato pa se je izkazalo, da restavracija sprejema rezervacije miz šele od pet gostov naprej. Assistant je nato vprašal, kakšne so običajno čakalne dobe ob sredah.

Mnogi so funkcijo sprejeli z navdušenjem, pri čemer so izpostavljali predvsem olajšanje življenja, ki ga prinaša umetna inteligenca. Na Google pa so se vsule tudi številne kritike, saj da bi moral računalnik sogovorniku dati vedeti, da ne govori s človekom.

Dan po predstavitvi Google po besedah ene od pristojnih za projekt Lilian Rincon še ni bil odločen, ali bo asistenčni program opremil z elementi, ki bodo zagotovili tovrstno pojasnilo. V petek pa so iz tehnološkega velikana sporočili, da bodo poskrbeli za ta ukrep.

Kako točno bodo to storili, še ni znano. Pojasnili so le, da se bo programska oprema »pri klicanju primerno predstavila«.