Z zavrnitvijo takšne ustavne spremembe se je prostor za pogajanja o privatizaciji NLB med vlado in evropsko komisijo zožil, ker se implicitno potrjuje stališče komisije v njenem dokumentu o poglobljeni preiskavi primera privatizacije NLB, da vsebina priloge C dunajskega sporazuma o nasledstvu ni del evropskega prava. Žal podoben argument zagovarja tudi eno od strokovnih gradiv, pripravljenih za ustavno komisijo. Oba zanemarjata dejstvo, da tveganje zaradi še nerešenega vprašanja delitve jamstva nekdanje federacije med države naslednice ne more biti običajno komercialno tveganj

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.