Zelo uspešne športnike navadno povezujemo s hitrimi športnimi avtomobili. Toda kar nekaj velikih nogometnih imen je ferrarije zamenjalo za motorje, čeprav ima večina nogometašev, ki so še aktivni, prepoved vožnje z motorjem. Zato pa si z motornimi potepanji da duška upokojenec David Beckham, ki slovi po tem, da je ljubitelj starih motorjev, ne brani pa se niti harleyja. »Vedno sem bil ljubitelj motorjev, a jih večino svoje kariere nisem smel voziti,« je lani priznal za Vanity Fair in dodal, da so motorji njegova strast.

Ima malo zbirko motorjev, med njimi je zelo ponosen na motor harley davidson knucklehead. Leta 2015 je za BBC posnel dokumentarec, v katerem se je z motorjem triumph bonneville, ki izvira iz leta 1959, a so ga ponovno začeli proizvajati leta 2000, odpravil v amazonski pragozd. Njegov motor je prirejen in predelan, saj so denimo le zanj ročno izdelali usnjen sedež, njegovo vrednost pa ocenjujejo na med 10.000 do 13.000 evrov. Ta motor je zaslovel, ker je najljubši motor hollywoodskih legend, kot sta Steve McQueen in Clint Eastwood. Beckham se z njim zelo rad vozi tudi po Los Angelesu. Pri tem se še raje snema z mobilnim telefonom, kar je lani povzročilo pravi val ogorčenja, češ, ali še ni slišal, da je telefoniranje med vožnjo prepovedano.

Ibrahimović s posebno registrsko tablico

Po Los Angelesu se z motorjem vozi tudi Zlatan Ibrahimović, ki prisega na harleyja davidsona. Kupil ga je leta 2009, ko je igral za Inter, klub, ki je svojim igralcem prepovedal vožnjo z motorjem. A vseeno si je zvezdnik izbral model VRSCF muscle, ki so mu ga nato predelali. Stal je okoli 28.000 evrov. Bil je menda prvi, ki je na Švedskem kupil tak motor. Izdelali so mu tudi posebno registrsko tablico, da ne bi zakrivala zadnjega kolesa.

Če si je Ibrahimović nekako izprosil dovoljenje za vožnjo z motorjem, pa je imel s tem velike težave Mario Balotelli. Tudi on ima rad harleyja. Kupil si ga je leta 2011, si ga dal predelati, a ko je za dovoljenje za vožnjo motorja vprašal svoje tedanje šefe v Manchester Cityju, so mu to prepovedali, češ da ima zelo strogo zavarovalno polico, ki ne krije poškodb zaradi vožnje z motorjem. Prepoved je bila bržkone na mestu, saj je Balotelli do takrat 27-krat poškodoval svojega maseratija. Ni znano, kaj se je nato zgodilo z njegovim motorjem, je pa Balotelli lani posnel video, v katerem vozi mini motor in tekmuje z najstniki.

Rooney je kupil motor za dobrodelne namene

Motor pa v času kariere lahko vozi Wayne Rooney. Še več – enega svojih motorjev, harleyja seveda, je dal leta 2012 predelati danskemu magu za motorje Laugu Jensenu. Pri predelavi je sodeloval tudi Rooney sam in na koncu je bilo v motor vdelanih 21 črnih diamantov, pobarvan je bil v rdeče, z napisom 10, kot je bila številka na nogometaševem dresu, na pokrovu za bencin pa je bila slika Wayna Rooneyja. Če se vse to zdi malce prevelik egotrip, je potrebna razlaga: motor je nogometaš kupil in predelal za dobrodelne namene, saj so ga na dražbi v pomoč siromašnim otrokom prodali za 109.000 funtov.

Med priljubljene prigode z nogometaši sodi anekdota o Paulu Gascoignu. Ko je igral za Glasgow Rangers, si je kupil harleyja, ki pa ga ni uporabljal prav pogosto. Ko je zapustil klub, je prodal tudi svojo hišo v mestu, pri tem pa pozabil, da ima v garaži dragocen motor. Novi lastniki hiše so bili nad najdbo navdušeni, Gascoigne si je kmalu kupil novega, 25.000 evrov vrednega harleyja. Tudi tega je čez dobro leto prodal, z vsega 1500 prevoženimi kilometri.