Dobiček je z lanskih 3,06 milijarde dolarjev oziroma 1,04 dolarja na delnico narasel na 4,99 milijarde dolarjev oziroma 1,69 dolarja na delnico. Analitiki so pričakovali okrog 1,35 dolarja na delnico.

Škandal z zlorabo osebnih podatkov uporabnikov, ki jih je od Facebooka dobila britanska firma Cambridge Analytica, se torej pri dobičku in prihodkih ni poznal. Število mesečnih uporabnikov je od lani naraslo za 13 odstotkov na 2,2 milijarde.

Dobri rezultati Facebooka so posledica boljše prodaje oglasov, predvsem mobilnih z dodatnimi video vsebinami.

Delnice Facebooka so se v podaljšanem trgovanju na borzi po objavi rezultatov podražile za 4,6 odstotka na 167 dolarjev, kar je malce ublažilo padanje cene v zadnjih mesecih.

Večanje števila zaposlenih

Glavni izvršni direktor Facebooka Mark Zuckerberg je izpostavil željo družbenega omrežja, da se njegove storitve uporabljajo za dobro, zato so v tej smeri povečali tudi vlaganja. To pomeni tudi več zaposlenih - Facebook je v primerjavi s prvim četrtletjem lani to številko povečal za 48 odstotkov na 27.742 ljudi.

Facebook bo letos predvidoma obvladoval okoli 18 odstotkov svetovnega digitalnega oglasnega trga. S tem bi še vedno zaostajal za Googlom, ki mu podjetje Emarketer napoveduje 31-odstotni delež.