Kot je ob današnjem prikazu Gorenjkine proizvodnje povedala njena direktorica Alenka Košir, Gorenjka po okriljem novega lastnika uspešno posluje. »V zadnjih dveh letih smo se uspeli lansirati tudi nazaj na južne trge, kjer ima lastnik distributerje. Na Hrvaško sedaj lansiramo našo linijo temne čokolade. V Makedoniji so prisotni že več kot 30 let, nekaj pa se dogaja tudi v Bosni in Hercegovini ter v Črni gori,« je pojasnila.

10 odstotkov Gorenjkine čokolade se proda v ostale države, na zahod Evrope in v Kanado, večino Gorenjke pa se še vedno proda na slovenskem trgu, kjer je konkurenca zelo močna. »Vendar opažamo, da kupci upoštevajo slovenskega proizvajalca in da znamka še vedno nekaj velja,« je dejala Koširjeva in dodala, da sta Gorenjkina konkurenčna prednost kakovost in razvoj. »Zaradi 96-letnega razvoja smo lahko zelo odzivni. Zaznamo okus Slovencev in na trg lansiramo izdelke, ki jim ustrezajo,« je pojasnila Koširjeva in dodala, da konkurente prekašajo tudi po sami recepturi in kakovosti. Uporabljajo le lešnike prve kakovosti, čokolada pa je sestavljena izključno iz kakavove surovine brez primesi ostalih rastlinskih maščob.

Z roladami Gorenjka dosega največji tržni delež na slovenskem trgu

Prav tako se lahko pohvali z vodilno pozicijo pri temnih in riževih čokoladah ter z drugim mestom pri mlečnih čokoladah. Skupno na slovenskem trgu Gorenjka dosega 25-odstotni tržni delež na področju rolad in 10-odstotnega na področju čokolad. Na letni ravni v Gorenjki 60 zaposlenih izdela 1600 ton čokolade in 600 ton rolad. »Gorenjka je vsekakor ena od strateških blagovnih znamk v skupini Podravka. Zato se ogromno vlaga vanjo, v inovacije in razvoj. Ves čas razvijamo nove okuse in embalaže,« je izpostavila vodja odnosov v javnostjo v skupini Žito Nina Rus Turuk.

Posebej se osredotočajo na razvoj novih okusov temne čokolade. Letos bodo na festivalu čokolade predstavili novo linijo temnih čokolad Mistica Wellness, namenjeno ljubiteljem čokolade, ki cenijo visoko vsebnost kakava in vznemirljive nove okuse. Novost v tej liniji je eksotična Mistica Wellness s kokosom in kolagenom.

Ena glavnih atrakcij letošnjega 7. Festivala čokolade, ki se bo v Radovljici začel v petek, bo znova tudi Gorenjkina čokolada velikanka. Letos je sestavljena iz 33 kilogramov lešnikov in 63 kilogramov mlečne čokolade. Čokolado so danes vlili v posebej izdelan model, po 12 urah hlajenja na treh stopinjah Celzija pa jo bodo vzeli iz modela ter jo v nedeljo razdelili med obiskovalce festivala.