Originalna pariška postavitev Pekinške race je bila aluzija na odlomek iz pekinške opere, ki jo je Nadj v otroštvu videl po televiziji, črpala je iz koreografovega spomina in osebne mitologije. Resnične zgodbe iz otroštva v Kanjiži, načini eksistence na periferiji in življenja manjšin v vojvodinski regiji, polno lokalnih mitologij in legend, so Nadjevo pogosto mesto navdiha. A če je pred tridesetimi leti v iskanju scenskega jezika plesal svoj lastni spomin in ohranjal občutek in imaginarij domačega okolja, Mračna zveza izhaja iz motivnega drobca spomina. V sedanjosti interpre

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.