Z desetletno zamudo je vlada včeraj potrdila operativni program varstva pred hrupom v Ljubljani in Mariboru ter ob cestah in železniških povezavah z več kot tremi milijoni vozil oziroma več kot 30.000 vlaki na leto. Prebivalstvo v dveh največjih slovenskih mestih ter ob večini pomembnih cestnih in železniških povezav namerava pred hrupom zaščititi predvsem s postopno posodobitvijo železniške infrastrukture in vlakov ter s protihrupnimi ograjami. Te naj bi ob železniških tirih postavili denimo na območjih Ljubljana Polje, Ljubljana Zalog, Ljubljana–Divača in Maribor–Nasipna. Ob

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.