Ko je med letoma 2008 in 2015 motorni promet na vpadnicah padal, tega na ljubljanski občini niso povezovali z recesijo, temveč so trend pripisali uresničevanju prometne politike. Županstvu je res treba priznati, da je z zaporo mestnega središča in uvedbo sistema izposoje koles ljudi motiviralo k pešačenju in kolesarjenju, a podatki o vse manjši uporabi javnega potniškega prometa pričajo o tem, da ti ljudje večinoma niso bili avtomobilisti, temveč potniki LPP. Občina je vložila milijone evrov v posodobitev mestnih avtobusov, a ti v konicah stojijo v kolonah, ker si je rumene pas

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.