Zimska tekmovalna sezona se je komajda začela, v osmih slovenskih skakalnih klubih pa so tako zadovoljni, kot da bi jo že sklenili z najboljšimi dosežki. Kaj drugega lahko zapišemo ob dejstvu, da so minuli četrtek prejeli ključe desetih novih sodobnih Volkswagnovih kombijev, s katerimi bodo lahko svoje nadobudne tekmovalke in tekmovalce prevažali na treninge in na tekme doma ter tudi v tujino, če bo treba.

Dejstvo je, da so mladostniki zaradi logističnih zahtev pogosto na cesti, vozijo se od tekmovališča do tekmovališča. In varnost je zagotovo na prvem mestu. Teh osem klubov bo zdaj imelo nedvomno sanjske pogoje, da bodo lahko poskrbeli za ta del svoje dejavnosti. Še posebej, ker jim bo Avto-moto zveza Slovenije sredi decembra omogočila, da se bodo vozniki kombijev na poligonu varne vožnje v Vranskem še dodatno izobraževali v varni vožnji s preverjenimi strokovnjaki.

Sicer pa je bilo četrtkovo srečanje na sedežu podjetja Porsche Inter Auto Volkswagnovih gospodarskih vozil tudi svojevrstna napoved skupne akcije OK Planica, AMZS, Mannerja Slovenija, Zavarovalnice Triglav, Porsche Inter Auta ter seveda naše medijske hiše Dnevnik, v kateri bomo podprli slovenske smučarske skakalce, predvsem pa vso zimo predstavljali klube iz planiške skakalne šole, kjer se vzgajajo in rastejo novi prevci, kranjci, tepeši, damjani, klinčeve, rogljeve, bogatajeve, vtičeve… V teh klubih trdo garajo in se z nizkimi sredstvi prebijajo skozi sezono, zato so vsake podpore nadvse veseli. Kot je v imenu smučarskih klubov dejal nekdanji vrhunski skakalec, zdaj predsednik SSK Ilirija Primož Ulaga: »V imenu klubov lahko rečem, da gre za pametno in smiselno odločitev, saj vem, da klubi tako podporo, predvsem pa zagotovljene varne prevoze zelo potrebujejo. Sicer pa vsi vemo, da je na koncu vsake sezone Planica, praznik smučarskih skokov in poletov, tam je tudi cilj vseh teh mladih, ki delujejo po klubih.«

Z vstopnicami podpora klubom

Še več je o pomenu akcije in podpore klubom ter mladim skakalkam in skakalcem povedal predsednik zbora za skoke in nordijsko kombinacijo pri Smučarski zvezi Slovenije ter podpredsednik OK Planica Ljubo Jasnič: »Akcija klubom ogromno pomeni. Predvsem zagotavlja varno vožnjo, kar je najpomembnejše za mlade do štirinajstega leta starosti, ki jih imamo v okviru teh klubov kar 591. Klubi bi si z denarjem, ki ga premorejo, težko privoščili nakup takih vozil. Glede na to, da so vsi združeni v okviru projekta planiških skakalnih šol, celotna akcija poteka prek OK Planica, ki je prispevala svoja sredstva, seveda v sodelovanju z vsemi partnerji, ki so danes tu zbrani. Menim, da so klubi dobili veliko darilo ob novem letu, predvsem pa bodo tega nadvse veseli najmlajši v klubih, ker se bodo lahko varno vozili na treninge in počeli tisto, kar imajo radi. Upamo seveda, da bodo ljudje še vedno tako navdušeno prihajali na tekme v Planico in da bodo z nakupom vstopnic prispevali k varnosti in uspešnemu delu v klubih. Del denarja od vstopnic se namreč vrača v klube in tako posredno tudi sami skrbijo za varnost mladih.«

Zavarovalnica Triglav bo poskrbela za vsa potrebna zavarovanja, podjetje Manner Slovenija pa bo nadaljevalo tisto, kar počne že vseskozi. »Mi smo eden največjih podpornikov skakalnega športa in smo ponosni, da že nekaj časa uspešno sodelujemo v projektu Skoči z nami, kjer skupaj s SZS podpiramo predšolske otroke. Seveda smo veseli tudi tega projekta Varno na tekme, varno na treninge, torej nismo samo sponzor tekem v Planici,« je dejal Aleksander Lipovšek, direktor Mannerja Slovenija. Svoj delež je dodala tudi Avto-moto zveza Slovenije. »Vemo, da so športniki skakalci zelo suvereni na snegu in ledu, vendar to velja za skakalnice. Da bi bili tako suvereni tudi na cestah, bomo poskrbeli pri nas. Zato vabimo voznike teh vozil, da se pridružijo našim strokovnjakom v centru varne vožnje na Vranskem. Sredi decembra jim bomo omogočili poseben trening, da bi bili še bolj varni tudi na cestah,« je poudaril predsednik zveze Anton Breznik.

Petnajst tednov na obisku pri klubih

Posebno vlogo pri akciji bo imel tudi Nedeljski dnevnik. Vso zimo bomo na naših straneh in na spletu (www.dnevnik.si) predstavljali slovenske skakalne klube: kako delajo, kaj počnejo, kako se bojujejo z vsakdanjimi težavami, treningi in tekmami. To je omenil tudi Miha Eržen, direktor trženja in razvoja v družbi medijskih vsebin Dnevnik: »Pri Dnevniku in Nedeljskem dnevniku nismo niti malo oklevali in smo se takoj pridružili tako dobremu projektu, tako zanimivi pobudi. Skupaj bomo petnajst tednov, od prihodnje srede do zadnje srede pred planiškim praznikom konec marca prihodnje leto. Predstavili bomo vse klube, s katerimi se bomo dogovorili za posebne reportaže. Upamo, da bomo navdušenje nad smučarskimi skoki pripeljali še v marsikatero slovensko gospodinjstvo.«