Tamara Gaffney iz Adobe Digital Insights pojasnjuje, da spletni kupci z nakupom radi počakajo do zadnjega trenutka, kar pojasni visoka pričakovanja za današnji dan. Pričakujejo namreč, da bo v spletni prodaji zaokrožilo 6,6 milijard ameriških dolarjev. Spletna prodaja je bila sicer že na črni petek rekordna. V Adobe Analytics ocenjujejo, da so kupci v ZDA v petek na spletu zapravili kar 5 milijard ameriških dolarjev.

Gaffney pojasnuje, da se bo največ naročil na spletu danes zgodilo med osmo in enajsto uro zvečer. Takrat naj bi kupci že točno vedeli, kaj si želijo, ob tem pa jih bo spodbujal še občutek nujnosti, saj bodo znižanja z jutrišnjim dnem zaključena. Na kiber ponedeljek so ljudje v ZDA že lansko leto zapravili 5,6 milijard ameriških dolarjev. Gaffneyeva pojasnjuje, da so prodaje na kiber ponedeljek rekordne že pet zaporednih let.

Nakupov prek mobilnega telefona vsako leto več

V podjetju Salesforce ocenjujejo, da je bila spletna prodaja na črni petek od lanskega leta višja za kar 24 odstotkov. Ocenili so tudi, da je bilo 42 odstotkov nakupov storjenih prek mobilnega telefona, 49 odstotkov pa prek prenosnega ali namiznega računalnika. To naznanja prvo leto, da prodaja prek računalnika ni predstavljala več kot polovico celotne prodaje. Podatki iz preteklih let sicer kljub temu kažejo, da se bo velika večina nakupovanja v celotni prednovoletni sezoni še vedno zgodila na fizičnih blagajnah.