Kritika predstave Kri na mačjem vratu: Slabokrvni Fassbinder
Očitno so dramska dela Rainerja Fassbinderja, glede na pogostost uprizarjanja njegovih tekstov v slovenskih gledališčih v zadnjih sezonah, zaradi njihovega kultnega statusa revolucioniranja teatra precej vroča roba. Za temi trendi niso želeli zaostati niti v Mestnem gledališču ljubljanskem, pri čemer pa se izbor dela Kri na mačjem vratu (v prevodu njihovega igralca Milana Štefeta) ne zdi najbolje utemeljen, kar se je potrdilo tudi z bolj ko ne obrtniško izpeljano režijo Ivane Djilas, kjer je ostalo bore malo tistega revolucionarnega.
Kri na mačjem vratu, MGL. (Foto: Peter Giodani)
Vsebinsko tekst uresničuje sanjarije filozofa Michela Foucaulta, da bi bil najboljši antropolog naše lastne civilizacije vesoljec, ki ne bi uporabljal našega pojmov...
Na Mali sceni Mestnega gledališča ljubljanskega bodo nocoj premierno uprizorili dramo Kri na mačjem vratu Rainerja Wernerja Fassbinderja, v kateri se...