Diess je dejal, da načrti za električnega hrošča še niso povsem potrjeni, vendar je dodal, da če bi želeli narediti električnega hrošča, bi le-ta bil boljši kot je današnji model in bi bil bližje starejšemu modelu, saj bi lahko naredili vozilo s pogonom na zadnja kolesa. Pri zasnovi električnega modela bi bil motor umeščen zadaj.

Izvirni hrošč, ki ga je razvil Ferdinand Porsche na Hitlerjevo zahtevo z namenom ustvariti poceni »ljudski avto«, je imel motor prav tako nameščen zadaj, prednji del pa je bil namenjen uporabili za prtljažni prostor.

Diess je poudaril, da je modularna platforma za električna vozila fleksibilna in podjetju omogoča kreiranje »čustvenih« konceptov, pri čemer ugotavlja, da »postavitev motorja na zadnji del avtomobila in pogon na zadnja kolesa spominja na originalnega hrošča iz leta 1939.«

Volkswagen se želi distancirati od škandala povezanega z manipulacijami pri merjenju škodljivih izpušnih plinov, in tudi zato izdatno investira v razvoj električnih vozil ter si na ta način poskuša zagotoviti vlogo velikega igralca na širšem tržišču. Septembra so napovedali, da bodo do leta 2030 porabili več kot 24 milijard dolarjev za avtomobile brez emisij, v načrtu pa imajo tudi izdelave električnih verzij vseh svojih modelov.

Volkswagen ni edini proizvajalec avtomobilov, ki bo na trgu ponujal električno verzijo klasičnega avtomobila: BMW bo leta 2019 na trg lansiral električnega Minija.