Na razpolago je kopica asistenčnih sistemov, med njimi tudi prepoznavanje prometnih znakov, nadzor voznikove zbranosti in 360-stopinjska kamera. Posebnost Opla je sistem onstar, prek katerega lahko pokličete osebnega pomočnika ali pa reševalce, če se zgodi nesreče. Za volanskim obročem naj bi v večini sedeli moški, ki so aktivni in pustolovskega duha. Statistika namreč kaže, da je povprečna starost uporabnika v razredu C-SUV 49 let, med kupci pa je dve tretjini moških. Gre sicer za segmet, ki spada med najhitreje rastoče, njegov tržni delež v Evropi pa naj bi se z letošnjih 9 do leta 2024 dvignil na kar 24 odstotkov. Tudi v Sloveniji je rast ogromna, glede na lansko leto celo 40-odstotna. Grandland X, ki je na testnih trčenjih EuroNCAP dobil maksimalnih pet zvezdic, bo naprodaj z dvema motorjema, bencinskim 1,2-litrskim z močjo 130 konjev, 1,6-litrski dizelski pa jih bo premogel 120. Pri obeh je mogoče doplačilo za 6-stopenjski samodejni menjalnik. Za prihodnje leto napovedujejo dodatne motorje, prav tako priključni hibrid s štirikolesnim pogonom. Cene se začno pri 20.490 evrih.
Za aktivne in pustolovskega duha
Ko beseda nanese na športne terence, pri Oplu stavijo na črko X. Po mokki X in crosslandu X je tako na slovenske ceste zapeljal še grandland X, ki je z dolžinsko mero 4,48 metra tudi največji med trojico. Najprej pojasnilo, da štirikolesni pogon ni na voljo, je pa zato sistem intelligrip, ki premore pet nastavitev, tudi za sneg, blato in pesek. Eden izmed adutov avta je tudi prostornost, prtljažnik z dvojnim dnom pa pogoltne od 514 do 1652 litrov prtljage.