V življenju ni naključij. Tako tudi ni naključje, da bo Opel v razredu majhnih športnih terencev kupce nagovarjal z dvema dimenzijsko zelo podobnima tekmecema, ki pa se razlikujeta v pomembni podrobnosti: medtem ko je mokko X mogoče naročiti tudi s štirikolesnim pogonom, ga crossland X nima.

Je sicer sedem centimetrov krajši od mokke X (4,21 m), a se zato sedi podobno visoko v prid večji preglednosti in udobju za volanskim obročem, je pa velik adut crosslanda X njegova prilagodljivost in posledično prostornost. Zadnja klop je namreč vzdolžno pomična (za 15 centimetrov), to pa pomeni, da je prtljažnik s 410 mogoče povečati na 520 litrov, ob podrti zadnji klopi celo do 1255 litrov. »Segment majhnih športnih terenecev je velik, zato se nam zdi smiselno, da imamo v njem kar dva igralca, posledično pa si bomo odrezali še večji del kolača. Velik adut crosslanda X so trendovski dizajn, funkcionalnost in uporabnost, saj je prostora res veliko,« pravi prvi mož Opla v Sloveniji Borut Gazvoda.

Avto je že na prvi pogled prepoznaven po strehi, ki je obarvana drugače od karoserije (tri barve so na voljo brez doplačila), hvali pa se tudi s sistemom, ki prepoznava prometne znake, samodejnim parkiranjem in projekcijskim zaslonom. V motorni ponudbi so trije 1,2-litrski bencinarji (81, 110 in 130 konjev; 60, 81 in 96 kW) in dva 1,6-litrska dizla (99 in 120 KM; 74 in 88 kW), pri čemer je 110-konjski bencinar ob doplačilu 1500 evrov na voljo tudi s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Lani so v Sloveniji v tem segmentu prodali 6700 vozil, v skladu z načrti pa naj bi letos v garaže Slovencev zapeljalo 400 crosslandov X, prihodnje leto pa najmanj 800. Cene se začnejo pri 14.490 evrih, del osnovne opreme selection ni klimatska naprava. maš