Svetovno prvenstvo se je začelo v četrtek s tekmovanjem v dresuri. Ker je bila udeležba izjemno dobra, saj se je za naslov svetovnega prvaka v vožnji dvovpreg tako v posamični kot ekipni konkurenci potegovalo kar 81 voznic in voznikov, ki so prišli v Lipico z 250 konji iz 23 držav, je bilo tekmovanje v dresuri tudi v petek. Po prvi disciplini je bil v vodstvu madžarski tekmovalec Martin Hölle, ki vodstva ni izpustil do konca prvenstva. Trije slovenski vozniki dvovpreg z vpreženimi lipicanci so se uvrstili v sredino razpredelnice. Madžari so tudi sicer daleč najuspešnejši tako v posamični kot ekipni konkurenci na vseh dosedanjih svetovnih prvenstvih v vožnji dvovpreg.

Najbolj atraktiven del tekmovanja vpreg je tako imenovani maraton, ko morajo vprege najprej prevoziti v točno določenem tempu in času osem, po kratkem postanku pa še pet kilometrov. Nato čaka vprežene konje veterinarski pregled, sledi pa za tekmovalce in gledalce izrazito adrenalinski del, ko morajo z vpregami premagati osem ovir. V Lipici so bile te ovire tehnično zahtevne, a zelo slikovite in domiselne, največ gledalcev, ki jih je bilo v teh dneh v Lipici zelo veliko, pa je bilo vedno pri tako imenovani vodni zapreki. Zapreke je v soboto najhitreje in brez napake odpeljal voznik slovenske dvovprege Miha Tavčar – veselje je bilo seveda neizmerno, saj gre za zmago v najprestižnejši disciplini v tekmovanju z vpregami.

Včeraj je bilo še tekmovanje v spretnostni vožnji in kljub kar hudemu nalivu so gledalke in gledalci lahko spremljali lepe predstave. Novi svetovni prvak v vožnji dvovpreg je postal madžarski voznik Martin Hölle, drugo mesto je zasedla nemška dvovprega s Sebastianom Warneckom, tretje pa Švicar Beat Schenk. Med ekipami so slavili Madžari, na drugo mesto se je uvrstila reprezentanca Nemčije, na tretje pa Francozi. Slovenska ekipa, v kateri so bili vozniki Klemen Turk, Mitja Mahorčič in Miha Tavčar, so dosegli do zdaj najboljšo uvrstitev, in sicer deveto mesto, med posamezniki pa je bil prav tako najboljši do zdaj na 10. mestu Miha Tavčar. Slednji je prejel tudi poseben pokal za najboljšega voznika med vsemi, ki so imeli vprežene lipicance, in teh ni bilo malo, kar dokazuje, da je lipicanec izvrsten in med najboljšimi za tekmovanja vpreg.