Na embalaži Lidlove znamke Eridanous je slika poznane pravoslavne cerkve Anastasis na Santoriniju. Problem je nastal, ko so potrošniki opazili, da so na kupolah cerkve namenoma retuširali križe.

Iz nemške verige so se na pritožbe, ki so se vsule nad poslovalnice, odzvali, da gre za njihovo politiko odstranjevanja vseh verskih simbolov z embalaž, da bi bili kar se da »versko nevtralni«.

Dodali so: »Blagovno znamko Eridanous imamo v ponudbi že več kot 10 let, v tem času pa je bila njena embalaža večkrat spremenjena. Iskreno obžalujemo, če smo z zadnjo različico koga užalili, in zagotavljamo, da do tega ni prišlo namerno. Vse pritožbe bomo vsekakor upoštevali in posredovali pristojnim za to zadevo.«

Dejanje posledica birokratske nesposobnosti?

Nekatere je dejanje pretreslo in menijo, da Lidl s tem želi odganjati kristjanske kupce in do svoje kulture ne kaže spoštovanja. Pri Guardianu pa menijo, da sprememba embalaže nima globljih namenov, ampak je le posledica nekakšne birokratske nesposobnosti, ki se ne ozira na kulturno dediščino ampak želi svoje proizvode samo dobro iztržiti.

Ostaja vprašanje, kaj je Lidl želel doseči s svojo tržno potezo verske nevtralnosti, in ali je več kupcev izgubil kot pridobil.