Novosti pri njem je toliko, da jih ne bi stlačili niti na celo časopisno stran, zato omenimo le, da bo postavljal nove mejnike na področju (delno) avtonomne vožnje, ki bo prilagojena glede na zmožnosti in zakonodajo posameznih trgov.

Novi A8 bo lahko, denimo, z daljinskim upravljanjem samodejno parkiral tudi, ko voznika ne bo v avtomobilu, povsem na začetku pa bo na nemškem trgu naprodaj s po enim trilitrskim dizelskim in bencinskim motorjem – prvi bo imel 286 konjev (210 kilovatov), drugi pa 340 KM (250 kW). Poleg tega, da bo notranjost povsem spremenjena in še bolj prestižna kot doslej, pa bo novi A8 v njej ponujal tudi bistveno več prostora, saj je avto v obeh karoserijskih različicah, običajni in podaljšani, tudi precej zrasel – že v osnovni tako zdaj meri kar 5,17 metra. Na nemškem trgu bo A8 naprodaj že jeseni, stal pa bo najmanj 90.600 evrov.