Audi je z drugo generacijo modela Q5 nakazal nekaj novih smernic v segmentu terencev za prosti čas. Prvo generacijo tega modela so med letoma 2008 in 2016 prodali v 1,6 milijona primerkih, pri nas pa je kupca našlo 1900 teh vozil.

Q5 druge generacije je oblikovno malce dodelan in zdaj meri v dolžino 4,66 metra, kar je 34 milimetrov več kot dosedanji model, medosna razdalja pa je zdaj 2,82 metra, kar je za dober centimeter več. Poleg tega ima njegov prtljažnik prostornino od 550 do 1550 litrov. Novi Q5 je tudi za do 90 kilogramov lažji od predhodnika. Pri motorjih so trenutno na voljo trije dizelski, vsi z dvema litroma delovne prostornine in močmi 150, 163 in 190 konjev (110, 120 in 140 kilovatov), ter en bencinski TFSI z dvema litroma delovne prostornine in 252 KM (185 kW), četrti dizelski motor s tremi litri in močjo 286 KM (210 kW) pa bo kupcem na voljo v drugi polovici leta. V notranjosti so posodobili upravljalne elemente, med drugim pa notranjo osvetlitev izdelujejo pri Helli v Ljubljani, sistem infotainment je še izboljšan, na voljo pa je tudi večji osrednji zaslon. Prvič so v modelu Q5 kupcem dali na voljo tudi zračno vzmetenje, ki še izboljša lego vozila in udobje, svoje pa prispevajo tudi številni sodobni elektronski asistenčni sistemi.

Dodatno so izboljšali tudi štirikolesni pogon quattro, ki sam ugotavlja in po potrebi moč motorja prenaša tudi na zadnji kolesi, pri zastopniku v Sloveniji pa pravijo, da se za Q5 s štirikolesnim pogonom odloči več kot 90 odstotkov kupcev. Za prenos moči skrbijo trije menjalniki, klasični ročni ter 7-stopenjski S tronic ali 8-stopenjski tiptronic, ki je namenjen različici z največjim dizelskim motorjem. Cena audija Q5 se začne pri 41.900 evrih. az