Od srede pa do danes zvečer Slovensko cesto v Ljubljani krasijo dolgi rumeni in oranžni trakovi, ki v popoldanskem in večernem času vsaj začasno dajejo občutek, da nismo na osrednji ljubljanski cesti, temveč na ogromnem javnem prostoru, kamor se domačini ob večernih urah hodijo družit in zabavat. Vse to bi Slovenska cesta, ki je pred kratkim dobila novo, spodobnejšo podobo, lahko bila, a kot kažeta zapiranje arkad in nameščanje oglasnih površin, ta služi predvsem komercialnim namenom.

Ulične gledališke skupine, ki so se pred Ljubljano in po njej ustavile še v drugih slovenskih krajih, so te dni ponujale pravo nasprotje dnevnemu, poslovnemu vrvežu Ljubljane. Namesto umikanja nepredvidljivemu prometu so se sprehajalci lahko usedli na primer pred Konzorcij ali pred Pošto, kjer so namesto na avtobus čakali na začetek ene od številnih uličnih predstav, ali pa se s kolesom premikali od ene predstave do druge, nemalo jih je v njih tudi sodelovalo.

Tako kot prostovoljka v predstavi Zadet od ljubezni Mr. Mustacha, ki je vskočila v vlogo ljubezenskega subjekta, ali pa plesno razpoloženi, ki so jim na Beraškem balu skladbo Račke nenadoma zamenjali za bistveno hitrejšo elektroniko. Na splošno se je Slovenska cesta večkrat spremenila v ulično zabavo, a poleg šaljivih intervencij Ana Desetnica pušča prostor tudi resnejšim predstavam.

Četrtkov večer se je na primer končal s plesno predstavo Jutri bo konec Zirkusa Morsa, v kateri dva »družbena odpadnika« na leseni plošči, postavljeni na cev, lovita ravnotežje ob koncu sveta, danes zvečer pa boste pri Ajdovščini lahko srečali Nezaželene prišleke, domačo ulično predstavo, ki vleče vzporednice z romanom Boštjana Videmška Na begu.