Yamaha je z novim okvirjem v Assnu zadela v polno, veteran Valentino Rossi pa je z zmago, 115. v karieri, potem ko je prvič zmagal v Brnu leta 1996, modrim vrnil veliko motivacije. Trenutno je ne manjka nikomur, vseeno pa ostaja Italijan realistično optimističen. »Seveda sem zadovoljen, zadnja zmaga je bila fantastična. Potreboval sem tak rezultat, vsi v ekipi smo ga, zadnjih nekaj dirk ni bilo enostavnih. Tretje mesto v skupnem seštevku je dobra popotnica, posebej če pomislimo, kako blizu smo si v točkovanju dirkači. To bo res peklenska sezona,« napoveduje Valentino Rossi, ki želi v Nemčiji seveda nadaljevati tam, kjer je v Assnu končal.

Steza Sachsenring mu očitno dobro leži. Tam je do zdaj štirikrat zmagal, a je zadnjič na najvišjo stopničko stopil že leta 2009. »Ne vem, kaj naj pričakujem, kako se bo tukaj obnašal motocikel. To se lahko spreminja od steze do steze. Steza v Nemčiji se po lastnostih in značaju zelo razlikuje od Assna. To bo zdaj povsem druga zgodba,« še dodaja Rossi.

Vinales napovedal konec razprodaje točk

Njegov ekipni tovariš Maverick Vinales, ki je odlično začel sezono, pa se trenutno ubada z drugačnimi težavami. Padec v Assnu je sicer že »predelal«, saj so ugotovili, da je bil enostavno preveč agresiven. »Novi okvir mi ne ustreza, ker ne dopušča agresivnejše vožnje. V Assnu sem bil očitno preoster, prehitro sem želel zamenjati smer. Stari okvir je dovolil več, bolj mi je bil pisan na kožo, saj je zelo stabilen pri hitrih menjavah smeri in sunkovitih pospeševanjih,« je povedal Maverick Vinales.

V Assnu je ponovno ostal brez točk, kar je s pridom izkoristil predvsem Andrea Dovizioso. »Sicer za vodilnim zaostajam le štiri točke. A te niso tako pomembne, bolj si želim, da bi se iz napak na zadnjih dirkah kaj naučili, predvsem pa, da jih ne bi po nepotrebnem ponavljali. Na zadnjih dirkah smo tekmecem prepustili veliko preveč točk in razprodaja se mora zdaj nehati. V Nemčiji zame šteje le zmaga, zato sem povsem osredotočen le na popoln možni napad,« še pravi Vinales, ki na Sachsenringu v svoji aktivni karieri še ni zmagal, le dvakrat je bil tretji, v 125-kubičnem razredu in pred štirimi leti v razredu moto3. Oba Yamahina dirkača pa sta prepričana, da bo imel najboljše karte v rokah tisti motociklist, ki mu bo najhitreje uspelo svoj motocikel prilagoditi novemu asfaltu.

Sachsenring je pravi Hondin teritorij

Ta namreč največ skrbi povzroča obema Hondinima dirkačema Marcu Marquezu in Daniju Pedrosu. Sachsenring je sicer pravi Hondin teritorij, že sedem let so tam nepremagljivi, a letos bo, kot pravita oba, veliko stvari tako drugačnih, da bi bila kakršna koli napoved zelo nehvaležna. »Zadnja štiri leta mi je tukaj uspelo zmagati, Dani je bil tri leta pred tem najhitrejši. Zdaj so stezo dodobra prenovili, predvsem je drugačen asfalt. Nikakršna skrivnost ni, da smo na spolzkih podlagah letos za odtenek hitrejši kot Yamaha, a če bo zdaj oprijem veliko boljši, kot je bil nekoč, bomo imeli velike težave,« meni Marc Marquez.

Nepredvidljivo vreme bo tudi v Nemčiji pomemben dejavnik, ki bi lahko soodločal o razpletu dirke. Motociklisti bodo lahko zdaj prvič tudi uradno pomoč iz boksov brali prek virtualne obvestilne table na armaturni plošči motocikla, vključno z besedilnimi sporočili vodstva dirke. »To nam je lahko v pomoč, a je dejstvo, da imamo med dvema ovinkoma veliko manj časa kot na primer v formuli 1, da bi lahko še brali sporočila. Rdečo zastavo ali luč lahko opazimo, veliko težje je branje sporočil, če medtem zaviraš na zgornji meji zmogljivosti motocikla. Je pa bolje, ker lahko, če na tabli ekipe nisi dobro videl sporočila, to še enkrat prebereš na zaslonu. Ko pač lahko,« še meni Valentino Rossi.