Nekdaj ugledna Modna hiša je v zadnjih letih dokončno izgubila svoj sijaj, a se ji od letos obetajo boljši časi. Marca je njen lastnik postala družba Union hoteli, v kateri si želijo združiti med seboj povezane stavbe in obvladovati kompleks, povezan z Grand hotelom Union.

»Naš cilj je slediti sodobnim tokovom na področju dogodkov in hotelirstva. Prilagajati se želimo novim segmentom gostov na obeh področjih,« je ob nakupu javnosti sporočil glavni direktor Tomislav Čeh. Hiša po njegovih besedah ponuja popolnoma drugačen prostor za dogodke in prav drugačnost je tisto, kar si organizatorji želijo, zato pričakujejo, da bodo v Modni hiši ustvarjali sveže, ustvarjalne zgodbe.

V naslednjih letih bo tako nekoč dobro obiskana tekstilna hiša, ki jo je Mercator prodajal skoraj tri leta, predvsem prizorišče različnih poslovnih in družabnih dogodkov, medtem ko je ureditev hotela bolj dolgoročna vizija. Za zdaj so v družbi razkrili le, da bo novi butični hotel sledil sodobnim usmeritvam hotelirstva v segmentu »lifestyle«. Pri snovanju bodo sledili njegovim temeljnim značilnostim: kreativnosti, druženju in inovativnosti.

Zanimanje že veliko

Modna hiša, ki je bila v lasti Mercatorjeve družbe Modiana, ima okoli 2300 kvadratnih metrov neto tlorisne površine, razdeljena pa je v pritličje in štiri nadstropja, je pojasnila vodja marketinga v Union hotelih Anita Grbić in dodala, da je cena nakupa poslovna skrivnost.

Ni pa več skrivnost, da bodo del stavbe znova namenili modi. V manjšem prostoru v pritličju je mesto že našel modni krojač, medtem ko vsebina drugega prostora še ni znana. Grbićeva je povedala, da je največje zanimanje za umestitev trgovin oziroma butikov, medtem ko bi v drugih etažah radi imeli tudi poslovne prostore. Velik del stavbe pa bodo priložnostno oddajali. »Zgornji osrednji prostori bodo podaljšek konferenčne ponudbe Grand hotela Union, ki ima skupaj z Grand Union Business hotelom 21 dvoran,« je dejala Grbićeva.

Poleg tega, da bodo prilagodili glavne priključke, bodo izdelali prilagodljiv sistem opreme, tako da si bo lahko vsak organizator dogodka prostor opremil po svojih željah glede na rdečo nit dogodka. Prav zaradi možnosti prilagoditve prostora različnim željam se ne bodo lotili popolne prenove in združevanja s sosednjim hotelom.

»Pričakujemo, da bo zaradi posebnosti in večnivojskosti prostorov vsak dogodek ponujal popolnoma drugačno in unikatno izkušnjo,« je pristavila vodja marketinga, ki glede na zanimanje pričakuje, da bodo prve dogodke gostili najpozneje jeseni. »Nekatera podjetja so zelo zainteresirana za organizacijo dogodka na tej unikatni lokaciji z močno zgodbo. In prav to je nova vsebina – organizacija dogodkov,« je sklenila.