Prijave kandidatov za delovno mesto vodje področja prodaje z zapisom izkušenj ter svojo zgodbo v Steklarni Hrastnik sprejemajo na: info@steklarna-hrastnik.si ali na naslovu uprave podjetja v Hrastniku do konca junija.

»Naš cilj so zadovoljni zaposleni, čisto okolje za naše otroke, ohranjanje tradicije, trajnostni razvoj in družbena odgovornost v vseh odtenkih. Zato od vsakega posameznika, ki se nam pridruži, poleg strokovnih znanj za posamezna področja pričakujemo tudi pozitiven odnos do dela ter vseh sodelavcev, spoštovanje in strpnost, pripravljenost za učenje, odgovornost, iskanje rešitev ter prodorno razmišljanje. Če menite, da ustrezate opisu, nam pošljite svoj CV ter kratko spremno pismo. Nobena pošta ne ostane neprebrana,« zagotavljajo v Steklarni Hrastnik, ki je v izboru Zlata nit 2012 prejela posebno priznanje za zgledno prestrukturiranje in bila naslednje leto vnovič med finalisti Zlate niti v kategoriji velika podjetja.

Steklarna Hrastnik širi svoj prodajni trg, zato išče ljudi, ki »bodo delo v Steklarni Hrastnik spremenili v svojo najljubšo službo do sedaj in ki bodo naši najboljši ambasadorji podjetja.« Naše steklo je odsev naših vrednot, naročnike pa obravnavamo kot člane družine. Spodbujamo samoiniciativnost in občutek za sočloveka. Nenehno vlagamo v vrhunsko tehnologijo, razvoj ter nagrajujemo inovativnost. Imamo polni certifikat Družini prijazno podjetje. Lahko izzovete spremembo v Steklarni Hrastnik? Potem nas do konca junija 2017 prepričajte, da ste že naši,« poudarjajo v steklarni s tradicijo, izkušnje z oblikovanjem stekla že od leta 1860 pa jo uvrščajo v svetovni vrh.

Citat Shepa Hykena: »To the Customer, YOU Are the Company«, opisuje tebe, če si: * Skromen: kar 91% prodajnikov je na testih doseglo srednje do visoko mero skromnosti, kar pomeni, da so dobri ekipni igralci, veliko dajo na podporo ekipe, kar jim posledično omogoča dober rezultat.

* Ciljno usmerjen: si osredotočen tako na pot do cilja kot na sam cilj.

* Vesten: občutek dolžnosti in odgovornosti je ''tvoje srednje ime''

* Radoveden: nenehna želja po novostih, informacijah ter učenju ti predstavlja skoraj hobi. Vse to pa je do sedaj vodilo tudi po svetu, zato imaš izkušnje z mednarodnim trgom

* Komunikativen: ali povedano drugače – znaš polarnemu medvedu prodati led?!

Od prvega dne bomo vlagali v VAS! Tako zagotavljajo v Steklarni Hrastnik, ki od vodje področja prodaje pričakuje:

vodenje in organiziranje delana prodajnem področju,

sodelovanje s kupci in pridobivanje novih kupcev,

spremljanje razvoja tržišč ter odgovornost za doseganje ciljev na prodajnem področju. VII. stopnja izobrazbe ekonomske ali komercialne smeri ter znanje tujih jezikov pomenita dodatno prednost.

Izbranemu kandidati/kandidatki bo Steklarna Hrastnik zagotavljala poleg dobrega in stimulativnega plačila še možnost napredovanja, sodelovanja s prestižnimi blagovnimi znamkami ter mednarodnih poslovnih potovanj, delati v stimulativnem, dinamičnem in hitro razvijajočem se okolju in obilo ugodnosti (Družini prijazno podjetje, Športno društvo, promocija zdravja, učeča se organizacija…) jpš