Mnogi svetniki so že pred letom dni opozarjali, da je cena za nakup propadajoče stavbe v Tomšičevi ulici v mestnem jedru, kjer so nameravali urediti Gasilski trg, previsoka. Župan Boštjan Trilar pa je takrat projekt ocenil kot odličen, nakup kot pravo priložnost in ceno 180.000 evrov kot dober rezultat pogajanj z dvema lastnicama zgradbe, ki sicer živita v tujini.

A mestna občina Kranj v lanskem proračunu ni porabila denarja ne za nakup ne za načrtovano gradnjo Gasilskega trga s klopcami in pitnikom. Dejansko je namreč šele letos pomladi uradno zahtevala stališče varuhov kulturne dediščine. Zavod za varstvo kulturne dediščine Kranj je zavrnil rušenje stavbe, saj jo ščiti vrsta predpisov, med drugim tudi odlok same občine o varovanju mestnega jedra.

Občina bi sicer za izpeljavo celotne in zahtevam varovanja prilagojene obnove potrebovala pol milijona evrov, tega denarja pa občina nima. »Tako sem sprejel sklep, da svetnikom predlagam prerazporeditev denarja, ki je bil namenjen za nakup hiše v mestu, za ureditev kolesarske poti od Kranja do Šenčurja in mestni svet je to sprejel,« je pojasnil kranjski župan in opozoril, da je zdaj že urejena tudi kolesarska povezava Kranja s Škofjo Loko.

Ker bo za kolesarjenje proti Šenčurju treba le asfaltirati pot v občinski lasti, bo to kmalu izvedljivo. Tako so odpadli predlogi, da bi denar namenili za kolesarjenje med Kokrico in državnim kompleksom Brdo oziroma okolico. Kranj sicer dobiva vse več kolesarskih poti in tudi povezava s Šenčurjem je dobrodošla novost. Res pa je, da tako Kranjčane kot Šenčurjane še bolj moti cestna povezava, kjer so zastoji stalni in gre za eno najbolj obremenjenih cest v državi, saj ta povezuje tako druge občine (zlasti škofjeloški konec) z avtocesto kot tudi z letališčem.

Prizadevanja, da bi cesto razširili z obstoječe dvopasovnice, niso obrodila sadov in tako bo v prihodnje mogoče v Šenčur hitreje priti po novi kolesarski poti kot z avtomobilom… šu