Kako to, da ste se odločili še za drugo, po obliki zelo podobno obstoječi mokki X, vozilo s priponko X v razredu kompaktnih lahkih športnih terencev?

Preprosto zato, ker smo želeli imeti dva avtomobila v najbolj rastočem razredu v Evropi, a takšna dva, ki sta med seboj kompatibilna. To pa pomeni, da sta si toliko različna, da nagovarjata kroga kupcev s povsem različnimi zahtevami. Mokka X je bolj vozniško orientiran avto, je bolj športno-terenski, o čemer priča možnost štirikolesnega pogona, crossland X pa je križanec, ki pobere najboljše tako od športnih terencev kot od enoprostorcev in je bolj družinsko usmerjen avto.

Morda tudi zato, ker ne ponuja štirikolesnega pogona. Glede na že omenjeni X, ga v prihodnosti najbrž bo?

Ne, štirikolesnega pogona pri tem avtomobilu ne načrtujemo ne zdaj ne v prihodnje. V tem razredu je za to zadolžena mokka X.

V čem pa se potem avto razlikuje od številnih drugih konkurentov, od katerih jih le malo stavi tudi na omenjeni pogon?

Ena bistvenih stvari je, da smo v nasprotju z drugimi avtomobili tega načrtovali od noter navzven. Se pravi, da smo ga res želeli narediti prostornega in prilagodljivega, torej prijaznega do družin. Pri tem nismo sklepali kompromisov, zato gre gotovo za najbolj prilagodljiv avto v razredu.

Avto je narejen na osnovi peugeota 2008, a vsaj sami podobnosti nismo opazili, crossland X je pravi Opel.

To je tako zato, ker ne gre za povsem enako arhitekturo. Gre za platformo, ki jo ima ta avto prvi v skupini PSA, ki sicer bazira na tisti od modela 2008, a je prilagojena, spremenjena, nova. Na njej bo na primer osnovan novi C3 picasso in še kakšen. In da, res se občuti, da je Opel, je sicer plod sodelovanja, a smo bili zelo samostojni pri razvoju.

Crossland X je naslednik merive, a je precej drugačen. Navsezadnje nima tako imenovanih samomorilskih vrat. Ta ste zelo hvalili, zdaj pa zlahka opustili…

Res je, da je bila meriva naš prvak na področju raznovrstnosti in prilagodljivosti, a na žalost se trg spreminja. Kupci si dandanes omenjenega sicer še želijo, a hkrati tudi stila in dizajna vozil SUV, ki ju enoprostorci pač nimajo. Druga stvar, ki zadeva omenjena vrata, pa so regulacije glede izpustov – avto smo morali narediti lažjega, crossland X je 200 kilogramov lažji od merive, tudi ali predvsem zaradi vrat, ki so bila res odlično sprejeta, a smo jih bili primorani opustiti. mat