Model civic je pri Hondi avtomobil z najdaljšim »delovnim« stažem, saj je na trgu že od leta 1973, zdaj pa se slovenskim kupcem predstavlja že v deseti generaciji. Poleg petvratnega bodo kupci lahko izbrali tudi štirivratno limuzino z dodatnim imenom grand. A avtomobil je vse prej kot »le« limuzina, saj mu dinamična oblika prej daje kupejevski značaj, takšni pa so tudi občutki med vožnjo. Sicer kupci pri nas niso najbolj naklonjeni limuzinskim karoserijskim različicam, do zdaj se je za civica s štirimi vrati odločilo le okoli 20 do 30 odstotkov kupcev tega modela, odstotek pa bi znal ostati precej podoben tudi pri novi generaciji. Čeprav lahko ponudi zelo veliko. Najprej pri dimenzijah, saj je z dolžino 4,65 metra 9 centimetrov daljši od predhodnika, nekoliko nižja karoserija pa le še potrjuje njegov kupejevski značaj. Zato je tudi prtljažnik, sicer dostopen prek sorazmerno majhnih vrat, nekoliko večji, in sicer za 50 litrov, kar pomeni 519 litrov prostora za zadnjo klopjo.

Oblikovno je seveda nova generacija civica nova zgodba, pri kateri na nosu in zadku prevladujejo ostrejše linije in kupejevska silhueta, značilen »svetlobni podpis« pa avtomobilu dajejo sprednja žarometa in zadnji luči. Pri motorjih ima kupec za zdaj na voljo le enega, in sicer je to 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki zmore 182 konjev (134 kilovatov), s katerimi se avto dejansko spremeni iz klasične limuzine v pravega športnika. Na voljo sta dva različna menjalnika, ročni s šestimi prestavami in samodejni brezstopenjski CVT (ta je 2000 evrov dražji). Tudi sicer je avtomobil nekaj dražji od petvratne različice, natanko 500 evrov, kar pomeni, da je njegova osnovna cena 23.490 evrov, ponujajo pa 2000 evrov promocijskega popusta. az