Koncepti na avtomobilskih salonih so po navadi dveh vrst – takšni, ki so vsej atraktivnosti navkljub videti kot realni štirikolesniki, ki bi jih v določenem časovnem obdobju utegnili zagledati na cestah, in tisti, ki jih sicer na razstavnem prostoru lahko vidimo v fizični obliki, a bolj kot kaj drugega pomenijo razmišljanje, zamisel, kako bi lahko bila videti prihodnost mobilnosti. Med to slednjo lahko na primer uvrstimo nekatere samovozeče »potovalne kabine« celo brez ključnega avtomobilskega sestavnega dela, volana, kot je volkswagen sedric, ali pa zamisel modularnega vozila z imenom pop up, ki je v bistvu na pol avto in na pol dron. Gre za plod sodelovanja podjetij Airbus in Italdesign, zamisel pa je, da se lahko v mestni gneči potniška kabina odcepi od koles in kot vedno bolj priljubljeni droni dvigne v zrak.

Nekam vmes med obe omenjeni kategoriji bi lahko postavili eno najbolj atraktivnih vozil salona, peugeot instinct. Oblikovno gre za tako imenovani shooting brake, njegova zadnja bočna vrata so vpeta zadaj, kar olajša vstopanje, v vmesno kategorijo pa smo ga uvrstili zato, ker ponuja več vrst vožnje – dve vrsti aktivne in dve vrsti samodejne. Ali kot je povedal oblikovalec Matthias Hossann: »Čeprav avto ne bo dočakal serijske proizvodnje, smo želeli predstaviti koncept, ki ni videti kot neznani leteči predmet, temveč atraktiven avto, ki nakazuje prihodnost in ohranja užitek v vožnji. Se pravi, da se lahko odločite, ali ga boste vozili ali pa boste voženi, brali časopis in se med vožnjo sprostili.«

Povsem blizu avtomobilu, ki bi lahko zapeljal na ceste, je Audijev koncept Q8 sport, ki ima vgrajen šestvaljni trilitrski motor TFSI in električno gnan kompresor s skupno močjo 476 KM (350 kW). »Pogon audija Q8 sport je pomemben korak k izboljšanju učinkovitosti in trajnostnemu delovanju velikoserijskih vozil. Postavlja nova merila za sintezo električne mobilnosti in motorjev z notranjim zgorevanjem. To kombinacijo bomo v prihodnosti videli v številnih Audijevih modelih,« je povedal Rupert Stadler, predsednik uprave družbe Audi. Še bolj realen je Citroënov koncept C-aircross, ki precej jasno kaže, kako bo videti znamkin adut v razredu kompaktnih športnih terencev. Serijski avto bojda napoveduje tudi Mercedesov štirivratni hibridni koncept AMG GT z več kot 800 konji (588 kW) moči, električne novince pa med drugim napovedujejo toyota i-TRIL, mestni futuristični malček za največ tri ljudi s 300 kilometri dosega, športna različica renaulta zoeja s priponko e-sport in kar 462 KM (340 kW) ter luksuzni dvosedežnik bentley EXP12 speed 6e z dosegom skoraj 500 kilometrov.