Oblikovalca Radovan Arnold in Nataša Vuga sta leta 2004 ustanovila studio za vizualne komunikacije arnoldvuga+. Pred tem sta ustvarjala ločeno; Radovan kot umetniški in kreativni direktor v okviru Studia Marketing in Pristopa, Nataša je kot samostojna oblikovalka sodelovala z različnimi oglaševalskimi agencijami. Danes je studio prepoznaven, saj za njim stoji izkušena skupina sodelavcev in strokovnjakov, ki so za svoje delo prejeli številne domače in mednarodne nagrade ter priznanja.

V studiu arnoldvuga+ se ukvarjajo s poimenovanjem, vidno identiteto in komunikacijo blagovnih znamk podjetij, v zadnjem letu in pol pa na različnih ravneh uspešno soustvarjajo prepoznavno in široko zastopano vidno podobo krovne blagovne znamke slovenskega športa Olimpijskega komiteja Slovenije (OKS).

Izobraževalni center tudi z igralnico

Sodelovanje z OKS se je začelo, ko je Mednarodni olimpijski komite leta 2015 z novimi zaostrenimi pravili znamčenja predpisal predelave logotipov nacionalnih komitejev. V studiu arnoldvuga+ so se pri oblikovanju naslonili na prepoznavne simbole Slovenije in zeleno-modre barve slovenskega športa. Svojo grafično zasnovo so preverili tudi na inštitutu za raziskovanje trga in medijev Mediana. Približno 80 odstotkov vprašanih je v novem znaku prepoznalo nacionalni simbol in njegovo povezovalno vlogo.

Pred začetkom olimpijskih iger v Riu je studio arnoldvuga+ predstavil novo slovensko športno maskoto. Radovan Arnold pojasnjuje: »Lisjak Foksi je najprijaznejši ambasador blagovne znamke OKS, saj s svojimi fizičnimi in značajskimi lastnostmi podpira ekipnega duha ter krepi čustvene vezi med športnimi navdušenci različnih športnih disciplin vseh starosti. Svoj dres in eleganten rep, na koncu katerega je simbol Triglava, vselej nosi ponosno in vzravnano; tudi ko ne gre vse, kot bi si želel, saj ve, da v življenju zmaga ni vse. S svojo močno prezenco gradi in utrjuje jasno zastavljeno vidno identiteto slovenskega športa.«

Za OKS so v pritličju Kristalne palače BTC aprila 2016 odprli Slovenski olimpijski izobraževalni center, ki je namenjen promociji slovenskega športa. Pri oblikovanju prostora so oblikovalci arnoldvuga+ sodelovali z Gregorc Vrhovec arhitekti. S prepletom prostorske in vsebinske zasnove so ustvarili aktivni prostor inspiracije – muzej, predavalnico, igralnico in trgovino. Tvori ga pet krožnih prostorskih enot, povezanih s krožnimi talnimi ploskvami v barvah olimpijskih krogov, ki opredeljujejo različne namembnosti centra. Na časovni premici, ki prikazuje razvoj modernih olimpijskih iger, so podatki prikazani z ikonami in razumljivo informacijsko grafiko, osrednja stena medalistov pa je zasnovana kot interaktivno mozaično svetlobno telo, s katerega zasijejo fotografije športnikov in kopije vseh slovenskih olimpijskih odličij.