Če je kakšna avtomobilska znamka, ki je vselej bežala od ustaljenih oblikovalskih smernic, si drznila več in je s svojimi avtomobili, pa naj so bili ti večini všeč ali ne, izstopala, je to bil in je še vedno Citroën. Takšni sicer niso bili in niso vsi njegovi avtomobili, a so se izstopajoči pojavljali precej redno. Tudi v aktualni paleti jih najdemo nekaj in tudi zadnji je tak. Če za prejšnjo, drugo generacijo malega mestnega avtomobila C3 tega ne bi mogli trditi, saj je bil precej vsakdanji in nič kaj izstopajoč, se bodo pogledi na novi C3 namreč lepili kar sami od sebe. O tem ne nazadnje priča tudi dejstvo, da oblikovno z marsičim spomni na križanca C4 cactus, enega najbolj drugačnih avtomobilov na cestah ta trenutek.

Novi C3 ima tako cactusu podoben napihnjen prednji del s podobnimi lučmi, v bolje opremljenih različicah na bočnih vratih posebne zračne blazinice (»air bumps«) za zaščito pred udarci, podobnost pa se z nekaterimi detajli, kot so na primer posebni ročaji za zapiranje vrat, ki spominjajo na tiste pri bolj šik potovalnih torbah, nadaljuje tudi v notranjosti. A čeprav značilne oblikovne poteze pripomorejo k optični iluziji, da gledamo kakšnega majhnega križanca, C3 seveda to ni. Gre namreč za klasično mestno vozilo, konkurenta renaulta clia, VW pola in podobnih. V primerjavi s predhodnikom je zrasel ravno toliko, da je še zadržal dolžinsko mero pod štirimi metri (natančneje 3,996 metra), zaradi česar ponuja več prostora v potniški kabini, prtljažnik pa je ostal enako velik, a če dodamo, da premore za 300 litrov prostornine, je jasno, da je to za takšen avto več kot dovolj in več kot pri večini tekmecev. Kot se za novo generacijo avtomobila tudi spodobi, je C3 zdaj poln tehnoloških pripomočkov, že v povsem osnovni opremi live ima na primer tudi sistem za pomoč pri speljevanju v klanec, opozorilnik za nenamerno menjavo voznega pasu, sistem za prepoznavanje prometnih znakov in tistega za prepoznavanje utrujenosti voznika. Ne nazadnje je novi C3 opremljen tudi s povezljivimi tehnologijami in premierno tudi z vgrajeno kamero HD, s katero lahko svoje slike in videoposnetke delimo z drugimi, poleg tega pa se v primeru trčenja samodejno sproži snemanje, ki shrani dogodke 30 sekund pred in minuto po nesreči.

Novi C3 je ob tem na voljo s pisano paleto barv, pri čemer je s kombiniranjem različnih barv strehe in druge karoserije možnih 36 kombinacij, pisana pa je tudi paleta motorjev, ki ponuja 1,2-litrske bencinske z 68, 82 in 110 konjskimi močmi (50, 60 in 81 kilovati) ter 1,6-litrska dizelska s 75 in 100 KM (55 in 73 kW). Osnovna cena se začne pri ugodnih 9900 evrih.