Ne verjamete? Ni treba, saj trg naredi svoje in adutov, v katerih je združeno vse, kar je uporabno, začinjeno s solidno in dosegljivo ceno, je dovolj. Hyundai po svoje pozna obe skrajnosti, tako malce več ekstravagance in tehničnih fines kot povsem tuzemski avtomobil za vsak dan. Primer slednjega bi lahko bil denimo kar model elantra. Avtomobil v novi generaciji ponuja namreč ravno to: vsakdanjo uporabnost in ne prezahtevno upravljanje. Oblikovno sicer ni ravno nekje v »vrhu«, kar po svoje niti ne želi biti. Je pač predstavnik tiste vrste, ki na evropskih trgih praviloma ne kotira prav visoko, a zakaj je okus takšen, je včasih težko razumeti. Konec koncev ponuja kar 458 litrov prtljažnega prostora, in to na vsega malo manj kot 4,6 metra dolžine. Torej je to kompaktni avtomobil z udobno in prostorno notranjostjo, ki se mu v nobenem poglavju ni treba skrivati pred še bolj opevano evropsko konkurenco. Kdor se lahko sprijazni s to obliko in zasnovo, bo dobil veliko, saj je elantra po svoje zelo hvaležen avtomobil.

Potniki bodo to razumeli, kot bo razumel tudi voznik, ki na svojem delovnem mestu ne bo pogrešal ničesar. Armaturna plošča je logična, merilniki pregledni, tu je velik zaslon na dotik, položaj za volanom je zelo soliden. Skratka, avtomobil, ki v ničemer ne želi posebej izstopati, a ima vse svoje podrobnosti nekje v zelenem področju. Avtomobil, ki ima voznika pod nadzorom in obrnjeno. Motor je prav tako eden tistih iz zlate sredine, 1,6-litrski bencinski štirivaljnik je po svoje klasika na naših cestah, a dovolj sodoben, da prepriča tako z močjo (128 konjev oziroma 94 kilovatov) kot tudi s kulturo delovanja. Ravno prav vse nove tehnologije, a nobenih modnih tehničnih fines, tako priljubljenega sodobnega krčenja, turbo polnilnikov ali česa podobnega. Motor, s katerim boste lahko zadovoljni na vsakem področju, vključno s porabo, ki se je na testu vrtela okoli 6,3 litra na 100 kilometrov, kar je bilo celo manj od uradnih meritev. Številka, ki jo lahko temu avtomobilu zavida marsikdo.

Ne bode posebej v oči, a ponuja veliko, ne razdvaja in tudi ne skuša loviti na »drugačnost«, pri vsem tem pa je nekaj tudi res: ni ravno poceni. 17.500 evrov, z nekaj dodatkov celo malo več kot 18.000, je vse prej kot cenovno privlačno, kajti za ta denar lahko dobite pri konkurenci tudi že več avtomobila. A ne glede na to je elantra štirikolesnik, ki razume, kaj pomeni korektnost. Če ga pogledate z malce bolj odprtimi očmi, vam lahko celo postane všeč in hitro najdete kar nekaj podrobnosti, na katere lahko prisežete. Oblika namreč tudi ni vse, pomembno je predvsem, kako se z njim znajdete v vsakdanjem prometu. Tukaj pa seže zelo visoko na avtomobilski lestvici.