Za zanimivo debato na borznem parketu je v sredo poskrbel Mario Draghi. V govoru na dogodku v Berlinu, ki ga je organiziral lokalni think-tank, je Draghi z relativno ostrim tonom odgovoril na naraščajoče obtožbe o trenutni strategiji nizkih obrestnih mer ECB. Draghi je izpostavil, da je ECB uspelo s programom monetarnega lajšanja in izredno nizkimi obrestnimi merami ubraniti evro pred deflacijsko spiralo. Hkrati je poudaril, da imajo nizke obrestne mere želeni učinek, vendar morajo biti centralne banke po vsem svetu pazljive, da se jih ne bodo posluževale predolgo časa, saj bi to lahko izničilo pozitivne učinke. Iz opozorila je mogoče razbrati, da pri ECB že nekaj časa razmišljajo o počasnem dvigu obrestnih mer, s čimer bodo (pričakovano) sledili politiki ameriške centralne banke.

Med podjetniškimi novicami velja izpostaviti objavo družbe Snapchat, ki je sporočila, da razmišljajo o »globalni« prvi ponudbi delnic javnosti (IPO). Delnice družbe bi s tem vzporedno začele kotacijo na nekaj svetovnih borzah, z IPO pa naj bi Snapchat zbral okoli 4 milijarde ameriških dolarjev. S tem bi se njegova tržna kapitalizacija povzpela na blizu 40 milijard dolarjev.

Poslovne rezultate je v minulih dneh objavilo največje podjetje na svetu Apple. Tehnološki gigant je nekoliko razočaral, saj so letni prihodki družbe padli prvič v zadnjem desetletju, vendar pri družbi napovedujejo ponovno rast že v prihodnjem četrtletju. V oči bode predvsem petodstotni zdrs prodaje pametnih telefonov iphone, hkrati pa gre za manjši zdrs kot v četrtletju pred tem, ko je padec prodaje dosegel 15 odstotkov. Pri Applu so razkrili še precej presenetljiv podatek o rasti prostega kapitala, ki po zadnjih podatkih znaša že kar 237 milijard dolarjev. Za primerjavo, če bi Applov prosti kapital kotiral na borzi v obliki ločene družbe, bi se s kapitalizacijo 237 milijard družba uvrstila na neverjetno 14. mesto na vsem svetu.

Številne novice so tudi v minulem tednu prihajale iz avtomobilskega sektorja. Po zadnjih novicah iz ZDA naj bi se proizvajalec avtomobilov Volkswagen z ameriškimi sodnimi organi dogovoril za 14,7 milijarde dolarjev težko odškodnino za skupno pol milijona ameriških kupcev, ki jih je Volkswagen zavedel pri navedbah o škodljivih izpustih. Daimler oziroma natančneje Mercedes se je odločil za povečanje prisotnosti na ameriškem trgu s povsem novim modelom. X-class naj bi bil pravzaprav neke vrste poltovornjak, ki je v ZDA precej priljubljen tip avtomobila, na ceste pa bo nov model zapeljal že v prihodnjem letu.