Hamilton je takoj po dirki dajal precej dvoumne izjave o tem, kako si nekdo pri Mercedesu ne želi, da letos spet postane svetovni prvak. Nato je svoje izjave omilil, da s tem ni mislil nikogar konkretnega v ekipi, pač pa bolj na »tistega tam zgoraj« in zlo usodo, a priokus, da se za vsem skrivajo bolj ali manj neverjetne teorije zarote, vseeno ostaja. »Ko sem v garaži videl solze mehanikov po mojem odstopu, sem vedel, da za tem ni nikakršnega grdega namena. Solze ne lažejo,« je pripovedoval Lewis Hamilton, ki pa se nikakor ne more znebiti občutka, da ima letos nekam veliko tehničnih težav, medtem ko se njegov največji tekmec Nico Rosberg z njimi ne srečuje.

»Motorje izdelujejo v Angliji, ne na dirkališču, mehaniki v garaži nimajo s tem nič, oni jih le pripravijo za dirko,« o tem, da bi bil kdo iz Mercedesove garaže kriv za Hamiltonov odstop, meni nekdanji dirkač Marc Surer. Dodaja: »Vse drugo so le neumna ugibanja. Nihče v ekipi si ne more želeti, da bi tvoj dirkač takole odstopil. Šlo je pač za tehnično napako. Tudi to se dogaja. Če samo pomislimo, kako pogosto se je to dogajalo v preteklosti. Zdaj so dirkači vajeni, da njihova tehnika zdrži tudi največje obremenitve. A formula 1 je šport, kjer so vsi členi obremenjeni do največje možne mere, včasih pa je teh obremenitev malce preveč. Včasih popusti dirkač, včasih dirkalnik.«

Pri Mercedesu so zamenjali mehanike

Res je tudi, da so v začetku sezone pri Mercedesu, da bi malce poživili vso zadevo, zamenjali mehanike. Lanski Rosbergovi zdaj skrbijo za Hamiltonov dirkalnik in obratno, a od te menjave naprej Hamilton nikakor ne more ujeti pravega ritma. Če je to povezano s pomanjkanjem zaupanja v mehanike, slabo psihološko pripravo, konec koncev tudi ne najbolj optimalnim delom s pnevmatikami ali pripravo na dirko, je drugo vprašanje. Dejstvo je le eno. Hamilton zdaj za Rosbergom zaostaja že za 23 točk – kakor je videti tudi na stezi v Suzuki, bo boj med njima tudi to pot oster.

Kot da scena še ni dovolj razgreta, je moral svoje prispevati tudi Hamilton. Na tiskovni konferenci pred dirko se je namesto vprašanjem novinarjev raje posvečal telefonu in fotografiranju z njim, potem pa je na družabnem omrežju še objavil svoj potret, ki je bil tako obdelan z dodatki, da je bil videti kot zajček. Novinarska srenja je seveda takoj skočila v zrak, da je to najmanj nespoštljivo do vseh, ki so tam zaradi svojega dela. Hamilton se je potem branil, da je bilo vse mišljeno le za zabavo in da tega ne bi smeli jemati tako resno.

Hamilton si želi, da bi vprašanja postavljali navijači

Pri tem je še malce zbodel predstavnike medijev: »Nekateri vse skupaj jemljejo preveč resno. Že deset let poslušamo eno in isto, pa s tem ne mislim na predstavnike medijev, ampak na to, kako se pripravimo na dirko. Zato imam malce drugačen predlog. Vprašanja bi lahko postavljali navijači, ne le mediji.«

Na drugi strani se bo kmalu moral lotiti bolj resnih zadev, dirke na primer, kjer ima dejansko le enega resnega tekmeca – Nica Rosberga. A pri srebrnih se ne smejo preveč sprostiti ali se osredotočiti le na ta interni dvoboj. Če je Ferrari letos povsem zaspal, to ni tako pri Red Bullu. Prosti treningi so spet pokazali, da je Mercedes najhitrejši le na en krog, na daljše razdalje pa je Red Bull tisti, ki bi znal tudi to pot narekovati ritem dirke.

Če bo seveda ob tem tudi vreme igralo svojo vlogo. Dež ali močni nalivi niso v Suzuki nič nenavadnega. Ena od zadnjih tragičnih žrtev vremena in spleta okoliščin je bil Jules Bianchi. Po drugi strani bodo morali pri Mercedesu zdaj precej bolj paziti na svoje motorje, to pa pomeni, da bi rdeči biki lahko prišli do nove priložnosti.