Šenčurski Euro Plus je krovno podjetje skupine NiceLabel, vodilnega globalnega podjetja na področju programskih rešitev za označevanje. NiceLabel – Euro Plus pomaga podjetjem in organizacijam vseh velikosti zmanjšati zapletenost označevanja in tveganja za napake, obenem pa jim omogoča dosegati najvišjo raven produktivnosti pri procesih označevanja. Tovrstne rešitve zagotavlja več kot milijonu uporabnikov iz več kot 100 držav.

Ikea, H & M, Benetton, Krka, Nestle, Siemens, Swatch, DuPont, Unilever, Volvo, FedEx... so le nekatere svetovne korporacije, ki kupujejo od slovenske multinacionalke NiceLabel – Euro Plus. Zaradi njihovih rešitev so lahko hitrejši, saj jim zmanjšajo zapletenost, znižajo stroške in bistveno povečujejo učinkovitost procesov označevanja. Zgovoren je primer kupca, ki je za tisk etiket prej potreboval osem ur, danes pa samo dve; namesto 30.000 ročnih vnosov NiceLabelova rešitev na primer omogoča dopolnitev deklaracije o alergenih z vsega 10 vnosi.

Ustanovitelj podjetja Zvonko Duplančič se je skupaj s sodelavci pred leti odločil za zasuk: od proizvodne v tržno naravnanost. V središče kulture podjetja so postavili kupca in njegove potrebe. Odločili so se za izgradnjo globalne blagovne znamke NiceLabel in za pospešeno oblikovanje fleksibilne svetovne poslovne kulture lastnih podjetij in prodajnih zastopnikov. Leta 2013 so kupili ameriškega distributerja Niceware in občutno okrepili svoj globalni doseg in rast.

Podjetje 98 odstotkov svojih izdelkov in storitev na področju programske opreme za profesionalno oblikovanje in tiskanje etiket s črtno kodo in RFID proda na tujih trgih. Delujejo na osmih lokacijah, na treh celinah in združujejo multikulturno ekipo s trenutno 108 sodelavci po vsem svetu. Za vodenje podjetja je ustanovitelj, lastnik in dolgoletni generalni direktor Zvone Duplančič nedavno opolnomočil mednarodni vodstveni tim. Slovensko podjetje namreč vodi Matej Košmrlj, vodenje skupine NiceLabel pa je po Duplančičevi upokojitvi spomladi prevzel večletni zunanji svetovalec, Anglež Chris Walsh.

V petih letih – od leta 2010 do leta 2015 – je slovenski Euro Plus prodajo več kot podvojil. Podjetje je namreč lani ustvarilo 8,2 milijona evrov skupnih prihodkov, kar je skoraj 46-odstotna rast glede na leto 2015, ko so prodali za 5,62 milijona evrov izdelkov in storitev. Dobiček so podvojili in znaša dobra dva milijona evrov, dodana vrednost na zaposlenega pa skoraj 87.000 evrov. jpš