Ena od njih, ki jo črni panter spretno izkorišča pri lovu, je tudi, da se zna zliti z okolico in plen navadno napade iz zasede, ko se ta sploh ne zaveda, da nanj preži nevarnost. Slednjega za BMW 125d sicer ne bi mogli trditi v popolnosti, saj so se zaradi skrbno premišljene posodobitve zunanjosti, ki poudarja športno eleganco, za njim obračale številne glave mimoidočih. A po drugi strani je testni BMW ponudil in bil zmožen še veliko več, kot je kazal na prvi pogled. Recimo takole: marsikdo bi ga podcenil in mislil, da ga s svojim avtomobilom pri hitrem pospeševanju brez težav pusti za sabo, da bi enako storil tudi pri (pre)hitri vožnji na avtocesti. Pa bi se uštel...

Testni primerek je namreč pod motornim pokrovom skrival izjemno zmogljiv, tako imenovani twin power turbodizelski motor s kar 224 konjskimi močmi (165 kilovati) in visokim navorom (450 Nm), vse skupaj pa se je prenašalo na zadnji kolesni par, kar je dodatno pripomoglo k občutku športnosti, hkrati pa omogočalo precej intenziven občutek pri vožnji. Še posebej pri tistih z nekoliko »težjo« nogo, saj lahko avtomobil, če to želite, do hitrosti 100 kilometrov na uro pospeši v vsega 6,3 sekunde in zmore najvišjo hitrost 240 km/h. Kljub torej izjemno zmogljivemu motorju pa ta, če to spet želite, omogoča tudi precej varčno vožnjo in nizko porabo goriva – na testu je tako ta, ob »malo mešani« vožnji znašala 6,7 litra na 100 kilometrov. Skratka, vozna izkušnja je podobno kot pri večini ali praktično vseh avtomobilih te bavarske znamke – odlična.

K temu seveda pripomore tudi splošen občutek za volanom, ki ga voznik doživi že, ko se vanj prvič usede. Kakovost materialov in urejenost voznikovega delovnega prostora sta namreč brezhibna, k občutku športnosti pa pripomore tudi občutek utesnjenosti – a ne tak, da bi nam primanjkovalo prostora, temveč tisti prijeten. Enako velja tudi za sedeže, volanski obroč pa se rokam odlično prilega. No, malce drugačna je zgodba na zadnji klopi, na kateri, če niste ravno (pod)povprečnih telesnih mer, občutek utesnjenosti že ne bo več tako prijeten kot za voznika. Prostora, predvsem za glavo, zna namreč hitro zmanjkati, medtem ko je le malce boljše s tistim za noge, kar je ob precej dolgi medosni razdalji (2,69 metra, skupna dolžina avtomobila znaša 4,33 metra) kar majhno razočaranje. Nič posebnega, a povsem zadovoljiv ni niti prtljažni prostor, ki v osnovi pogoltne 360 litrov.

A BMW serije 1 je pač v prvi vrsti avto, ki je namenjen vozniku. In v tem avtomobilu bodo tisti, ki iščejo športnost, eleganco in udobje hkrati, vse to tudi dobili. Ob tem bodo sicer morali tudi globoko seči v žep, saj 5-vratni BMW serije 1 125d M sport stane 40.750 evrov. Pri tem pa je ključna zadnja oznaka, ki med drugim prinaša prednja sedeža, M športno podvozje, prilagodljiv način vožnje (ekonomičen, udoben, športen...) in še veliko drugega. Skratka, če želite, se tudi s tem odličnim motorjem ta avto dobi ugodneje, a je potem manj razburljiva tudi vozniška izkušnja...