Čeprav smo o avtomobilu Jamesa Bonda pred kratkim že pisali in pod drobnogled vzeli lotus esprit, najbolj »znanstvenofantastičnega« izmed vseh Bondovih avtomobilov, ki se je lahko transformiral v podmornico, ni dvoma, da je štirikolesnik, ki ga najprej povežemo z agentom 007, aston martin. Avtomobili te znamke so bili vedno močno povezani z Bondom, saj je ta skozi desetletja sedel za volanom modelov DBS, V8 vantage volante, V12 vanquish, DBS V12 in DB10, vendar pa model DB5 še posebno izstopa. Gre za naslednika modela DB4, ki so ga pri tej angleški znamki predstavili davnega leta 1963, že leto kasneje pa je doživel svojo premiero v Bondovem filmu.

DB5 je zablestel v Goldfingerju, tretjem filmu o Jamesu Bondu, ki ga je takrat igral Sean Connery. Pisatelj Ian Fleming je v svoji istoimenski noveli Bondu sicer namenil astona martina DB Mark III, a je imel DB5 to srečo, da je bil v času snemanja najnovejši model znamke, zato so ga v dogovoru s produkcijsko ekipo vključili v snemalni proces. Še več, eden izmed dveh avtomobilov DB5, ki so ju uporabili v filmu Goldfinger, je bil celo originalni prototip, medtem ko so standardnega iz redne proizvodnje uporabili za snemanje nevarnih kaskaderskih prizorov. Še dva modificirana DB5 so nato izdelali za promocijske potrebe, enega od obeh pa pred desetimi leti na dražbi prodali za nekaj več kot dva milijona ameriških dolarjev. Kar pa je še vedno precej manj, kot so iztržili za enega od obeh, ki sta nastopala v filmu. DB5 iz filma Goldfinger so z vsemi vgrajenimi pripomočki pred šestimi leti na dražbi prodali za 4,6 milijona dolarjev, kupil pa ga je zbiratelj Harry Yeaggy.

Vozila sta ga tudi Brosnan in Craig

Čeprav so v prvotnem scenariju za Goldfinger astonu martinu nameravali nameniti zgolj možnost izpusta dimne zavese, je v končni fazi dobil precej več pripomočkov, ki so pomagali Bondu. Tako se je režiser Guy Hamilton domislil registrske tablice, ki je spreminjala oznake, ker je v tistem času dobil ogromno kazni za napačno parkiranje, njegov pastorek pa je dobil idejo za katapultni sedež, ki so mu sledili še strojnice, neprebojne šipe, radar... Za vgradnjo vseh možnih pripomočkov v omenjeni prototip je skupina inženirjev potrebovala šest tednov, v končni fazi pa v resnici vanj niso vgradili le katapultnega sedeža in posebnih konic, ki so lahko prerezale gume zraven vozečemu avtu. Enak avto so uporabili tudi v naslednjem Bondovem filmu Operacija Grom, v katerem so mu namenili še dva vodna topova na zadku.

Po dolgem, natanko tri desetletja dolgem premoru se je DB5 v Bondov film vrnil šele leta 1995, ko je vlogo 007 prvič odigral Pierce Brosnan. V filmu Zlato oko so na snemanju uporabili tri različne DB5, med drugim pa je bil tokrat ta opremljen še s tiskalnikom in hladilnikom za peneče vino. Za krajši čas ga je mogoče videti še v dveh filmih, v katerih jeBonda igral Pierce Brosnan, Jutri nikoli ne umre leta 1997 in Vse in še svet dve leti kasneje, vidnejše vloge pa ima nato še v treh filmih z Danielom Craigom v glavni vlogi. V Casino Royale, v katerem se prvič pojavi v verziji z volanom na levi strani, v Skyfallu, v katerem ima enako registrsko tablico kot original v Goldfingerju (BMT 216A), in v Spectru, v katerem se pokaže kot razsut avto, ki pa ga povsem obnovijo.