Svečanost je potekala v polni dvorani Hotela Špik, kjer so zbranim spregovorili kranjskogorski župan Jure Žerjav, direktor Javne agencije za podjetništvo in tuje investicije Igor Plestenjak, v imenu Dnevnika pa mag. Aleksander Bratina, direktor za razvoj in raziskave. Kulturni pridih prireditvi je s polno mero humorja pridodal Jure Ivanušič, ob katerem je zapela operna pevka Andreja Geržina.

Metodološka komisija je svojo odločitev, da gazela Gorenjske postane Seaway Group, takole utemeljila: „Ko sta se ustanovitelja v osemdesetih letih prejšnjega stoletja odločila za proizvodnja jadrnic pod lastno blagovno znamko, Elan pa jo je v soseščini opuščal, je bilo potrebno veliko hrabrosti za to odločitev. V nadaljevanju pa, v spreminjajočih se okoliščinah, tudi veliko vztrajnosti in vere v vizijo.

A kjer je volja, tam je pot, pravijo. Danes se Seaway ponaša z voditeljsko vlogo v svetu: z blagovno znamko Shipman so osvojili pozicijo največjega svetovnega proizvajalca luksuznih jadrnic iz ogljikovih vlaken. Prav tako so po podjetja od leta 1983 dalje projektirali največ plovil za razvedrilo in šport na svetu - kar 232 jih naštejejo. Od teh jih večina prejema svetovna priznanja in tako usmerja svetovno jadralsko industrijo. Gazela s 300 zaposlenimi, od katerih se jih 40 vsakodnevno ukvarja z razvojem, se ponaša tudi z najhitrejšo dinamiko razvoja plovila od ideje do prototipa. Rezultat sta dve projektiranji v povprečju na leto.

Prihodke Seaway ustvarja v celoti na svetovnem trgu. Pri tem v zgodbo rasti in razvoja vključujejo človeške potenciale iz kar 20 držav. Tako kot svetovljanstvo, je Seawayu v genih tudi trajnostna naravnanost: po dosegljivih podatkih so edini, ki obvladajo ekološko sprejemljivo tehnologijo gradnje vrhunskih bark z ogljikovimi vlakni, med prispevki k okolju prijaznim izdelkom pa je tudi GreenLine, hibridno motorno plovilo, ki se uspešno prodaja. V prihodnjih letih bo podjetje posegalo tudi na trg energetike, saj je razvoj vetrnih elektrarn že prešel iz ideje v izvedbo.

Ljubezen, znanje, strast, pogum in predanost inoviranju so pridevniki, ki so jih v svojih gradivih nizali ocenjevalci v metodološki komisiji. Skupek teh izjemno močnih podjetniških kvalitet in sposobnost ustvariti svetovno uveljavljeno blagovno znamko s slovenskim poreklom, skupaj s finančnimi kazalniki uspešne rasti in razvoja so razlogi, da gre priznanje gorenjska gazela 2010 v roke Seaway Groupa!“