Strasti po dirki v Bakuju so se malce ohladile, dirka v Azerbajdžanu ni ponudila tistega, kar so mnogi pričakovali, zato so zdaj vse oči uprte v legendarni Spielberg, kjer se je v minulih desetletjih že pisala zgodovina formule 1. Od enega najmnožičnejših trčenj na startu leta 1987 do »zabave« obeh dirkačev Ferrarija, Michaela Schumacherja in Rubensa Barrichella, leta 2002, ko je Brazilec tik pred ciljno črto prvo mesto prepustil Schumacherju, gledalci pa so ju izžvižgali na zmagovalnih stopničkah.

Sicer se sedanja formula 1 ukvarja z drugačnimi težavami in ugibanji, med katerimi je na prvem mestu, kdaj se bo končala prevlada Mercedesa. Zdaj naj bi celo odkrili del skrivnosti njihovega uspeha, in sicer je ta povezan s sistemom za sprotno prilagajanje tlaka v pnevmatikah, saj Pirelli predpisuje najmanjši dovoljeni tlak na startu, med samo dirko pa jim je pri Mercedesu uspelo to uravnavati po lastnih željah in nato na koncu spet dvigniti tlak na dovoljeno raven. Sicer so odgovorni to pred časom že zaznali in tlak merijo tudi med dirko, glede na razplete dirk v zadnjem času pa je zadeva povsem zakonita. Res pa je tudi, da bo FA z novim trenutkom merjenja tlaka v pnevmatikah pred dirko to v prihodnje preprečila, da bi s tem izenačili razmerja moči, predvsem ker je pri tem poglavju Ferrari povsem zaspal.

Niso pa zaspali pri iskanju dirkačev. Kimi Räikkönen je kandidat za odstrel, saj tudi letos še ni prepričal odgovornih v ekipi, ki mu dajejo jasno vedeti, da se bo moral za podaljšanje pogodbe bolj potruditi. Finec pa je ob vsem tem precej hladen: »Sicer sem trenutno četrti v skupni razvrstitvi, imam 60 točk zaostanka za vodilnim, a pred nami je še zelo veliko dirk in vse je še mogoče. Sezone nikakor še ne mislim odpisati.« O tem, da je v zadnjih treh dirkah zbral le dvajset točk in da jih je med najboljšimi osmimi dirkači le Max Verstappen zbral manj, pa Finec še molči. Zato so mnogi že začeli ugibati, ali bi bil mogoče Daniel Ricciardo primeren kandidat za Ferrarija. A Avstralec jim je dal jasno vedeti, da do sezone 2018 ostaja pri Red Bullu.

Rdeči pa se tudi sicer ubadajo s kupom težav, še največje ima že pred samim startom Sebastian Vettel. Pri preverjanju menjalnika na njegovem dirkalniku so v olju odkrili kovinske odkruške, zaradi česar so mu za dirko v Avstriji namenili nov menjalnik, za to pa bo Nemec dobil pet dodatnih kazenskih startnih mest. To je letos njegova druga takšna kazen, povezana z menjalnikom, pet dodatnih startnih mest je namreč dobil tudi na dirki za VN Rusije.

Organizatorji so stezo v Spielbergu na novo preplastili, zaradi česar inženirji pričakujejo, da bo obraba pnevmatik večja, a da bodo tudi časi na krog precej boljši. »Najhitrejši na kvalifikacijah bi se znal zelo približati rekordu steze,« meni Paddy Lowe, ki je pri Mercedesu odgovoren za tehniko. In to je na prvih treningih že uspelo Nicu Rosbergu, ki je s časom 1:07,373 za približno šest desetink sekunde izboljšal rekord Michaela Schumacherja iz leta 2003. In če pomislimo, da so v prvenstvu DTM na novem asfaltu izboljšali svoje čase za dobri dve sekundi, potem dirkače formule 1 čaka velik in zahteven zalogaj.

Dirka v Avstriji bo domača za ekipo Red Bull. Biki so zato precej optimistični in se bodo dela lotili veliko previdneje kot v Bakuju, kjer so pri nastavitvah dirkalnika povsem brcnili v temo. »Zdaj imamo motor z več moči, zelo dobro šasijo in nov asfalt na stezi. To pomeni več oprijema in s tem upamo, da bomo razveselili številne navijače,« meni Helmut Marko, siva eminenca ekipe Red Bull, ki pa opozarja: »Paziti moramo predvsem na ekipo Force India. Na zadnjih treh dirkah so bili dvakrat na stopničkah. Ne smemo se osredotočiti le na tiste pred seboj, ampak tudi na tiste, ki nam dihajo za ovratnik.« Kajti ravno Mercedesova pogonska enota v dirkalniku Force Indie bi jim na hitri stezi v Spielbergu lahko še kako koristila.