To pot so seveda v ospredju bolj kot ne ugibanja, kaj se dogaja pri Mercedesu. Sicer je zmaga v Monaku dala malce več samozavesti Lewisu Hamiltonu, a kot smo že nekajkrat omenili, Monako ne more biti merilo za dejanska razmerja moči. Res pa je tudi, da je Hamilton ravno v Montrealu leta 2007 zmagal prvič v svoji karieri v formuli 1, tej pa so sledile še tri zmage v olimpijskem parku. Kanada bo dala veliko bolj jasen odgovor, ali je Mercedes trenutno v manjši krizi ali pa so zasledovalci, predvsem Red Bull, naredili tako velik korak naprej. A še bolj kot hitrost na stezi je zanimivo opazovati, kako se vodstvo srebrnih pogaja z Nicom Rosbergom o morebitnem podaljšanju pogodbe. Največji kamen spotike naj bi bil, tako opazovalci, znesek letnega honorarja. Rosberg je trenutno v odlični formi, otresel se je pritiska Lewisa Hamiltona, saj mu je letos dodobra zagrenil sezono, zato se čuti tudi močnejšega pri pogajanjih. Na drugi strani želi ekipa Mercedesa čim prej končati pogajanja in s tem pustiti ob strani takšne in drugačne motnje, kajti tekmeci so jim vedno bliže. Kot je slišati, naj bi pri Red Bullu tudi že vrgli oko na Rosberga.

Če smo na začetku sezone ugibali, ali bi to lahko bil Ferrari, se rdeči počasi zavedajo, da niso tam, kjer so želeli biti. V Kanado bodo pripeljali nekaj izboljšav, predvsem pri pogonski enoti. Vodja razvoja pogonskih enot pri Ferrariju Mattia Binotto še predobro ve, kaj steza v Montrealu zahteva od motorjev: »Tukaj je hibridni sistem še bolj pomemben, saj mora dati celoten pogonski sklop na dolgih ravninah res vse od sebe. Zdaj bo štel vsak kilovat moči. Zato bomo morali v srednjem delu steze ustrezno pridobiti nazaj dovolj energije, da jo bo dirkač potem spet lahko uporabil na zadnji ravnini. Dirka v Montrealu se dobiva ravno na moči pogona.«

Na drugi strani so pri Red Bullu, ki naj bi v naslednji sezoni še ostal pri Renaultu, čeprav letos njihovi motorji nosijo drugo ime, prepričani, da bi z nekaj več sreče lahko že zdaj precej »pljuvali v Mercedesovo juho«. Predvsem Daniel Ricciardo je v Montreal prispel z dodatno mero jeze, saj sta mu smola in nespretna ekipa izmaknila zmago v Monaku, zato je zdaj trdno odločen, da popravi vtis. In tega se zaveda tudi vodja ekipe Mercedes Toto Wolf: »Upam, da so zdaj vsi v naši ekipi razumeli, kako nevarni so redbullovci.« Ali z drugimi besedami, nič pri srebrnih ne sme biti prepuščeno naključju.

Steza, ki nosi ime po pokojnem dirkaču Ferrarija Gillesu Villeneuvu in na kateri bo dirka zaradi časovnega premika na sporedu šele v nedeljskih večernih urah, torej ponuja ogromno, za dirkače je ravno pravi izziv, da pokažejo vse svoje znanje, sočasno pa jih spravljajo v precej bolj neroden položaja »domorodci«. To so svizcem podobne živali, ki imajo brloge povsod po otoku Notre Dame, in nemalokrat se zgodi, da ravno med treningi ali dirko na stezo zaide katera od teh živali. Srečanje dirkalnika in nesrečne živalce pa se po navadi ne more končati dobro...