S čim ste premagali močne konkurente, ki imajo za sabo že konkretne rezultate, ali pa so jih v tujini ocenili za izjemno potencialne?

Res je, konkurenca je bila zelo močna in drži, da imajo nekatera zagonska podjetja v tej konkurenci že dobre poslovne rezultate. Vendar je tekmovanje izbor za najboljši startup in ne za najboljše podjetje. Posledično so bili tudi kriteriji bolj startupovski kot poslovni; po definiciji je namreč zagonsko podjetje začasna oblika podjetja, ki išče tržno vzdržen poslovni model. Iz tega so izhajali tudi kriteriji, kot so, kako velik problem zagonsko podjetje rešuje in njegova validacija, prisotnost znanih vlagateljev in višina naložbe, kompetentnost ekipe in tržni potencial skupaj s poslovnim modelom, ki temelji na potrditvah hipotez, ki so bile testirane na trgu. Po mojem mnenju te kriterije dobro izpolnjujemo, saj so zelo podobni ciljem našega zagonskega podjetja in je bila večina prizadevanj v zadnjih dveh letih namenjena prav izpolnitvi teh kriterijev.

Kako se v prvih mesecih kažejo rezultati iskanja kombinacij letalskega in javnega prevoza in kakšne poslovne rezultate pričakujete do konca leta?

Spletni strani nizkocenovci.si in goavio.com sta bili orodji, s katerimi smo testirali določene hipoteze. Tako smo lahko dokončno izoblikovali podrobnosti storitve in pridobili sredstva za nadaljnji razvoj.

Če bo šlo vse po načrtih in ne bomo naleteli na kakšno večjo oviro, že letos pričakujemo več kot deset milijonov evrov prihodkov. Vendar to ni naš primarni cilj, temveč si želimo, da bi zaključili pot zagonskega podjetja, ovrednotili delujoč poslovni model in se nato posvetili poslovanju in rasti podjetja.

Kaj si obetate od  nagrad, ki ste jih prejeli ob nazivu startup leta, denimo mentorstva Marvina Liaoja, partnerja elitnega ameriškega pospeševalnika 500startups ali pa srečanja z vlagateljem Timom Draperjem? So se zaradi tega že kaj spremenila vaša pričakovanja glede na siceršnje načrte, ki ste jih imeli pri razvoju storitve?

Zelo smo veseli in hvaležni za to nagrado. Veselim se tako srečanja z Marvinom Liaojem, predvsem pa s Timom Draperjem. Verjamem, da nam oba lahko dobro svetujeta, obenem pa je to odlična priložnost, da za naše zagonsko podjetja sliši vlagatelj, ki ima v svojem portfelju Teslo, Spacex in mnoga druga uspešna zagonska podjetja. Vendar na drugi strani naši načrti ostajajo enaki in obenem ne gojimo kakšnih posebnih pričakovanj od teh nagrad. Izvedba načrtov je odvisna zgolj od nas, se bomo pa maksimalno potrudili in izkoristili priložnost, ki smo jo dobili kot startup leta.