Kakor koli, tudi evoque danes ni več eden, temveč so že trije, saj se je osnovnima petvratnemu in trivratnemu »kupeju« po novem pridružil tudi kabriolet. Kar je bila hkrati lepa priložnost za oblikovno osvežitev osnovnih dveh in, seveda, tudi za nas, da ga znova popeljemo na krajši test. To smo storili s petvratno različico z 2-litrskim tubrodizelskim motorjem s 180 konji (132 kilovati), ki se s tem avtomobilom izkažejo za popolno kombinacijo. A o tem kasneje. Pred tem dodajmo, da sprememb, vsaj na prvi pogled, pri prenovljenem evoquu ni bilo veliko – tu in tam so mu zgladili kakšno gubico (beri: ga naredili bolj mišičastega) ter ga na novo nališpali (še izboljšali kakovost materialov v notranjosti), sicer pa jim je oblikovno in tudi sicer tale avto že takoj na začetku uspel na celi črti, tako da bi tudi brez sprememb mirno zdržal še nekaj let. A tako bo konkurenci pač le še večji trn v peti...

Ko govorimo o popolnem uspehu, je treba pojasniti, da je poleg tega, da je evoque eden najbolj atraktivnih kompaktnih športnih terencev, tudi eden najbolj suverenih in udobnih. Ob tem pa, kar je še posebej pohvalno, v nasprotju s številnimi avtomobili v vseh segmentih (ne nazadnje imajo tudi »znotraj hiše« podobne »težave« z nekaterimi jaguarji) atraktivna oblika ne vpliva na prostornost potniške kabine. Še več, evoque se izkaže za precej bolj prostoren avto, kot bi mu prisodili na prvi pogled, saj tudi na zadnji klopi odraslim potnikom ponuja dovolj prostora. Ne nazadnje pa o odlični zasnovi kabine veliko pove tudi dejstvo, da ima petvratni evoque že v osnovi 575-litrski prtljažnik, kar je nadpovprečno.

No, pa smo pri vožnji. Kot že omenjeno, se nam je kombinacija evoqua in omenjenega dizelskega motorja zdela popolna, povsem realno pa je pričakovati, da se odlično pelje tudi s šibkejšim. Morda ne tako odzivno (pospešek do stotice je znašal 9 sekund), zagotovo pa prav enako udobno. Pri čemer evoque dejansko ne zaostaja veliko za večjim bratom, saj je blaženje vseh cestnih nepravilnosti zares dobro, prestavljanja 9-stopenjskega samodejnega menjalnika pa se tako rekoč ne čuti. No, je pa res, da evoque s tem motorjem, ko ga malce »stisnete«, ni ravno najbolj tih. In za piko na i – tudi potraten ni bil, saj nam je porabil 7,3 litra dizelskega goriva na 100 kilometrov.

Pravzaprav je range rover evoque eden redkih avtomobilov, ki jim je težko očitati resno pomanjkljivost. Kakšna malenkost tu in tam to pač ni. Če že, bi se lahko zapičili v ceno, kar pa je pri tovrstnih avtomobilih tako in tako najlažje in stalna praksa. A dejstvo je, da je ta že z osnovnimi 57.520 evri precej visoka. Resda za ta znesek kupec dobi veliko – kaj veliko, ogromno – in se upravičeno vpraša: »Kaj sploh še ostane velikim?« A po drugi strani je, kakor koli obrnemo, to vendarle... range rover velikosti M.