Naj pojasnimo zadnji zapisani stavek – peugeot partner tepee je vizualno povsem korekten štirikolesnik, a bo zunanja lepota k nakupu pritegnila le redko koga. Njegova škatlasta oblika se iz zunanjosti prenese tudi v notranjost, kjer prednjači trda plastika, ki daje nekoliko grob občutek, kar pa v bistvu za manjši dostavnik niti ni tako nenavadno. Kot tudi, da vozilo pretiranega uživanja v vožnji ne ponuja. Tudi pri slednjem se boste namreč na trenutke počutili, kot da ste zaprti v škatlo, kar pa je moteče le ob nekaj začetnih vožnjah, kot tudi nekoliko intenzivnejše pozibavanje na sedežih ob sunkovitih zavijanjih. Ko se voznik na vse skupaj navadi, namreč hitro spozna, da ima tak avto pri vožnji lahko tudi prednosti, kot so obilo prostora v vse smeri, hrbtenici prijazno pokončno sedenje in podobno.

Ima pa ob tem partner tudi marsikatere druge prednosti, ki jih večina drugih avtomobilov ne ponuja. Že omenjena obilica prostora na primer ponuja številne odlagalne površine in predalčke, ki so sila uporabni, obenem pa zaradi velikih šip omogoča odličen pregled pri vožnji. Vstop v vozilo je skozi velika sprednja vrata enostaven, kot tudi skozi zadnja drsna, več kot uporaben pa je bil testni partner tudi zaradi dejstva, da se lahko notranjost tega sicer »le« 4,34 metra dolgega avtomobila precej hitro spremeni iz dostavnika v enoprostorca za sedemčlansko družino in obratno. Pet zadnjih sedežev v dveh vrstah za voznikovim in sovoznikovim se lahko namreč enostavno odstrani ali nastavi (maksimalno izkoriščen prtljažnik ima prostornino ogromnih 3000 litrov), v primeru petih sedežev in udobne vožnje ravno toliko potnikov ostane za prtljago še vedno velikih 675 litrov, medtem ko, jasno, v primeru sedmih le minimalno (100 litrov). Vozniku prijazna, sploh upoštevajoč vse našteto, pa je tudi poraba 1,6-litrskega turbodizelskega motorja s 120 konjskimi močmi (88 kilovati), ki do hitrosti 100 km/h pospeši v 12,3 sekunde in doseže največ 174 km/h – v času našega testiranja je namreč znašala okoli sedem litrov na 100 prevoženih kilometrov.

Kljub dokaj bogati osnovni opremi v paketu allure nas je testni primerek peugeota partnerja tepee navdušil in odlično izkušnjo ponudil tudi po zaslugi opcijske opreme, v kateri so dodatna sedeža v tretji vrsti, navigacijska naprava, stranski varnostni zračni zavesi, kamera za vzvratno vožnjo in sistem za samodejno zaviranje v mestu. A za tak primerek bi morali odšteti že precej visokih 25.043 evrov, medtem ko brez omenjenih opcij partner stane 22.530 evrov. Toda pri tem je treba dodati, da pri Peugeotu na vse skupaj ponujajo ogromen popust v višini 6500 evrov. Za 18.543 evrov pa je partner tepee z vso omenjeno opremo in predvsem zaradi zaradi svoje uporabnosti, priročnosti in zmogljivosti zares dober posel.