Sea Hero Quest je igra o mladem fantu, ki svojemu ostarelemu očetu pomaga iskati izgubljene spomine, ki sta jih skupaj ustvarjala na družinski ladji. Znanstveniki upajo, da jim bodo izsledki raziskave pomagali pri določanju zgodnjih znakov demence. Na svoje pametne naprave si je igro naložilo že 150.000 uporabnikov. Če jo bo vsak od njih igral zgolj dve minuti, bodo znanstvenikom pomagali do toliko podatkov o človeškem spominu in navigaciji, kolikor bi jih pridobili v 70 letih laboratorijskega dela.

Igralec se v igri sooča z dvema izzivoma – zapomniti si mora načrt, ki ga nato uporabi za pot do določenih točk (s tem testirajo spomin in vizualno dojemanje), v drugi nalogi pa morajo z ladjo pluti do določene točke v morju in tam izobesiti zastavo.

Demenco pri bolnikih trenutno odkrijejo šele takrat, ko začne ta že kazati znake izgube spomina, to pa je točka, ko je za upočasnitev razvoja bolezni že skorajda prepozno. Igra, ki pri bolnikih meri spomin in prostorsko predstavljivost, bi lahko po mnenju nevrologa Huga Spiersa prinesla velike spremembe na tem področju.