Sezona formule ena se ta konec tedna z drugo dirko nadaljuje v Bahrajnu, pred njo pa je veliko oči uprtih v Ferrari. Rdeči so namreč v Avstraliji zamudili lepo priložnost, da bi sezono začeli z zmago, to pot pa pravijo, da se bodo bolje pripravili. In kot je pokazala prva dirka, imata Sebastian Vettel in Kimi Raikkonen največ možnosti na startu. V Avstraliji sta oba dirkača Ferrarija to nalogo namreč opravila veliko bolje kot Mercedesova, saj morajo zdaj dirkači speljevati »ročno«, in to dobesedno. To pa je področje, pri katerem so pri Mercedesu še malce v zaostanku in malo je verjetno, da jim je uspelo v vsega 14 dneh stvar izboljšati.

Alonso razume zdravnike

Na drugi strani so pnevmatike tiste, ki bi znale krojiti razplet dirke. Bahrajn, stezo je sicer Kimi Raikkonen označil kot ne najbolj zahtevno, ima namreč nekaj pasti, največja pa je obraba pnevmatik, ki je tukaj precejšnja. Tudi zaradi vročine. Sama steza v Bahrajnu je bolj pisana na kožo Ferrariju, menijo pri tekmecih, poleg pnevmatik pa so lani pri Mercedesu imeli nekaj težav tudi z zavorami, saj je ta steza do njih najmanj tako zahtevna kot na primer Kanada ali Kitajska. In ker meteorologi napovedujejo lepo vreme in zmerne vetrove, bi znal biti predvsem srednji del steze, na kateri je poleg aerodinamičnega zelo pomemben tudi mehanski oprijem, še toliko zahtevnejši.

Vse to pa letos očitno dirkača McLarna Fernanda Alonsa ne bo zelo skrbelo. Španec, ki je bil zaradi nesreče v Melbournu ena od zvezd dirke, jo je očitno takrat skupil bolj, kot je kazalo sprva. Čeprav nekateri poznavalci te nesreče niso ocenjevali kot kaj posebnega, med njimi izstopa malce ekscentrični Eddie Irvine, pa je zdravniški pregled pred dirko pokazal, da ni bilo tako. Odgovorni so se po dveh pregledih Alonsovega prsnega koša odločili, da nekdanji svetovni prvak ne sme nastopiti na tej dirki, še sam Alonso pa je na tiskovni konferenci pred pregledom izrazil dvom, da mu bodo dovolili nastopiti, saj so bila pri nesreči njegova rebra poškodovana bolj, kot je najprej mislil tudi sam. »Povsem razumem odločitev zdravnikov, nihče noče tvegati po nepotrebnem. Polomljena rebra so zelo boleča, zlom je še svež, zato se še ni zarasel. Takoj po nesreči tega nisem niti čutil, ko pa sem se vrnil v Španijo, me je bolelo vedno bolj in sem šel na pregled. Simptomi pnevmotoraksa so že skoraj povsem izginili, zlom pa še ni povsem zaceljen. Bil sem pripravljen voziti, tudi ob bolečinah, a odločitev zdravnikov moram spoštovati in sprejeti,« je še povedal Fernando Alonso.

Kvalifikacije za zdajostajajo nespremenjene

Da bi bila mera polna, so odgovorni medtem potrdili, da bo moral Alonso na podoben pregled tudi pred naslednjo dirko v Šanghaju. Pri McLarnu pa so medtem dokončno povedali, da bo namesto njega v dirkalnik sedel njihov testni voznik Stoffel Vandoorne, kar bo za tega belgijskega dirkača ognjeni krst v formuli 1. Do sedaj se je Vandoorne kalil v prvenstvu GPP2, letos pa nastopa v prvenstvu super formula na Japonskem.

In še ena tema razburja ljubitelje formule 1: kvalifikacije. Sistem na izpadanje v 90-sekundnih razmakih se je v Melbournu izkazal kot velika brca v temo, ekipe in dirkači so zahtevali vrnitev dosedanjega modusa, a so na koncu tisti, ki so si ta sistem izmislili, le nekako izsilili, da mu dajo še eno priložnost. Ali je to smiselno ali ne, je drugo vprašanje, vodja Mercedesa pa je ob tem povedal: »Ta način kvalifikacij ni bil prava rešitev, zato težko verjamem, da se bo v Bahrajnu izkazal kot dober oziroma dovolj dober, da bo zabaval gledalce ob stezi in pred televizijskimi zasloni. Predvsem ne vidim razloga, zakaj bi v tretjem delu kvalifikacij kateri koli dirkač sploh šel na stezo, saj je število pnevmatik omejeno in so startna mesta tako rekoč že zasedena. Torej bi gledalce pred malimi ekrani lahko zadržala le prvi in drugi del kvalifikacij.