S prenovo je ta prostorni 4,52 metra dolgi avtomobil veliko pridobil, ne pri »lepoti«, ampak predvsem pri občutku potnikov, da pred njimi stoji resen avtomobil. Zelo resen, sodoben, udoben in, kot smo omenili, prostoren. 600-litrski prtljažnik (ob podrtih zadnjih sedežih 1867) to tezo le še potrjuje, posluh za družine, katerim je večji C-max v prvi vrsti tudi namenjen, pa dajeta tudi stranski drsni vrati. A tukaj so žal delo opravili le napol. Drsna vrata so namreč izredno težka, otrok jih bo težko uporabljal, še odrasli človek ima nekaj težav, da jih uspešno zapre. Električni pogon teh vrat bi bil zelo preprosta rešitev.

Na drugi strani voznik dobro ve, kaj drži v roki in nad čim je lahko navdušen. Udobno in zanesljivo podvozje, kolikor je pač možno iztisniti iz avtomobila tega segmenta, preprosto upravljanje, logični merilniki, zelo dober menjalnik, vse preprosto sodi v kategorijo »uspešno« ali celo »odlično«. Kamor vsekakor sodi tudi motor. 1,5-litrski bencinski štirivaljnik zmore odločnih 150 konjičev (110 kilovatov), s katerimi se avtomobil odlično znajde, le pri porabi je precej nad idealnimi številkami. Tovarna namreč navaja kar dva litra manj, kot nam je uspelo nameriti na preskusni vožnji. A ne glede na vse je tudi 8,3 litra spodobna številka, če upoštevamo, kaj motor zmore in kaj avtomobil ponuja.

Grand C-max je kot celota avtomobil, s katerim bo družina več kot zadovoljna, uporabnost izžareva na vsakem koraku, žal pa ni tako z obliko. A to je seveda spet zelo pogojno povedano, vsake oči imajo svojega malarja. Veliko konkretnejše pa so zato številke. Z opremo titanium, ki premore marsikaj, od klimatske naprave, elektronskih pomagal do usnjenega volana, tempomata in še veliko drugih stvari, je s ceno osnovnih 25.650 evrov dokaj drag. Res je, da prodajalec ponuja tudi zajeten popust, natanko 3700 evrov, kar ga naredi precej konkurenčnejšega. Z dodatno opremo, ki stane kar 5000 evrov, od kovinske barve do električno gnanih vrat prtljažnika, biksenonskih dinamičnih žarometov, varnostnih dodatkov in ogrevanih sedežev do volana, pa se cena testnega primerka ponovno dvigne precej visoko. Za mnoge okuse previsoko. Pa čeprav je to avtomobil, ki je na prvi pogled le sivi raček, ko pa se z njim zapeljete, postane beli labod. Tisti, ki ga bodo gledali, si bodo mislili svoje, a ko bodo videli nasmeh voznika in potnikov v njem, bo vse ostalo precej jasneje.